{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Job på computer. {{forumTopicSubject}}

Halløj Baboom. Jeg er en knægt på 17 år, og bliver 18 til maj.

Jeg har tænkt lidt hvor man kan søge job hvis man godt kan lide at skrive på computeren, eller at arbejde på computere?

Nogen ideer?

Er hurtig på computeren, og kan ca skrive 130 ord på et minut.

Evt navnet på jobben? Det ville være fint at arbejde et sted henne, og også fint at arbejde hjemmefra.

Jeg vil dog ikke være telefonsælger og snakke med folk dagen lang, da jeg hader at få de opkald.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job på computer.
  • #1   12. apr 2017 Hvad mener du "arbejde på computer" hvad dækker det udover at du bruger den som en skrivemaskine.

    Jeg tror ikke der er et arbejde som typist, det var i ældre tid man renskrev folks noter - det som er mere brug for i dag er den fysiske forståelse og den digitale forståelse angående pc'er og kan arbejde med dybere programmering helt ned til selv at programmere chip(ram) Read Access Memory)

    Hvad som bliver mere og mere aktuel er Linux som jeg selv og mange andre bruger på servere - selv har styring og på et tidspunkt kommer kommuner væk fra Microsoft og får øjnene op for Open Source som er et stærkt alternativ til Microsoft og fordelen er at den er gratis - men selve indlæringen overfor kunder kan være en guldgrube.

    Jobbets navn Linux supporter

    Hvorfor Linux?

    Det som både Windows og Mac platformen tilbyder er integration og roadmaps. Der er Linuxplatformen langt mere rebelsk - netop fordi den tilbyder så mange konfigurerbare ikke konfigurerede muligheder - men også muligheden for at designe systemer efter specifikationer.

    Vejen er nok for mange mere server strukturen som er bred som en otte sporet motorvej.

    // citat fra ComputerWorld

    Takket været udbredelsen af Google Androids mobilstyresystem er Linux det operativsystem, som er installeret på suverænt flest enheder i hele verden.
    // citat slut.

    Så er det bare at komme i gang.

    vh
    Polysl


  • #3   12. apr 2017 Yes Me

    I øvrigt dejligt at høre fra dig du er noget af en tavsi personus.


  • #5   12. apr 2017 ok me

    Har så kun 16 unge banditter til hver kvartal i et netparty hvor man programmere på tid - masser af udfordringer også på tid. Netparty går fra Fredag til Søndag. Men du har så mere travlt som jeg kan læse....


Kommentér på:
Job på computer.

Annonce