{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mange jobs er forbudt for muslimer
  • #2   17. feb 2017 Claus, jeg har samme mening og jeg kan ikke forstå, at de så vælger sådan et land som Danmark, der dels har en anden religion og er et frit demokratisk moderne land. Med alle de restriktioner de har, burde der måske tilføjes i Koraen: Immigration til kristne moderne lande er en dødssynd.

  • #4   17. feb 2017 Jamen, dem har jeg også stor sympati for, men der er for mange af de andre, der skaber en dårlig stemning, de vil ikke integreres, skik følge eller land fly, sådan må det være.

  • #6   17. feb 2017 Problemet er jo også at flere kvinder henvender sig til imamer fordi de er i tvivl og forskellen på vurderingen er om de er shia eller sunni. Nogle imamer fortolker det præcis og andre mere løst.

  • #7   17. feb 2017 Det er bare ikke fair at søge råd der, de er rejst flere 1000 km væk fra Koranen, kan de ikke undvære den, så bør de pakke kufferten og rejse hjem, hvor de kan dyrke deres religion fuldt ud - det er jo ikke helt løgn, at vi ikke tænker ens, derfor deres problem og 100% egen skyld, at de ikke kan integreres.

  • #8   17. feb 2017 Ja det hjælper på forståelsen Claus, når man vender det på hovedet. Og der ville ikke være nogen forståelse for vores ønsker, det kan der på ingen måde herske tvivl om.
    Nu gider jeg så ikke efterfølgende høre klagesange om at muslimer ikke kan få arbejde her, der er så mange old gamle regler som vi skal finde os i. Og det gør vi hele tiden, bøj nakken, og affind dig i at der laves om på vores levemåde, Men til sidst ender det med at vi går i bro, så fleksible er vi, af angst for det der lille arrogante ord, for det er det blevet, et våben som man smider i grams så snart der ikke makkes ret, Nemlig" Racist". Vores "gæster" bestemmer menuen. smiley


  • #12   17. feb 2017 Ja, det er da klart de kommer rejsende i frøers mægde til et land med frie, læger, skoler og kontanthjælp, børnepenge rent slaraffenland... smiley smiley
    Men der er mange etniske taxachauffører og mange i supermarkederne, om de er islamister eller ej er svært at se....????


  • #14   17. feb 2017 Ja, konvertitterne skal også sparkes af helvede til.....

  • #15   18. feb 2017 Og hvem er det så lige, de der konvertitter, det er hjælpeløse unge tøser, der ikke ved, hvad de går ind til.

    Inden de beslutter sig for at konvertere, skulle de se den autentiske film: Ikke uden min datter.


  • #16   18. feb 2017 jetset

    Kender godt filmen, den er med Sally field som moderen.


  • #17   18. feb 2017 Så er det på plads.... smiley

    http://www.djoefbladet.dk/blad/2009/19/muslim-eller-islamist.aspx


  • #18   18. feb 2017 elizabetta J

    Her slut ordet som siger meget:

    //citat

    ”Den islamiske verden er svag – økonomisk, militært, politisk – men moralsk er den meget stærk. Kæmp for jeres europæiske værdier, for de er inkluderende, og vær åbne over for andre. Hvis man kæmper for sine værdier uden at være inkluderende, taber man. Derfor taber USA over for den islamiske verden.”

    // citat slut


  • #19   18. feb 2017 Tak for det link, Elizabetta, men iflg. Koranen, så er der ikke forskel på en muslim eller islamist, det er en af samme.

  • #20   18. feb 2017 Husk lige jetset

    Muslimer er ikke bare en generel gruppe men opdelt i flere grupper som Shia og sunnier som på deres måde fortolker koranen forskelligt - islamer er en gruppe på et helt andet niveau som IS som er meget mere ekstrem i fortolkning af koranen end sunnier og shiaer.


  • #22   18. feb 2017 Jo, men sidder de ikke alle sammen med den samme Koran og dermed samme tekst.

  • #24   18. feb 2017 #21 - kunne jeg give dig 10 likes, ville du få det smiley smiley

  • #25   18. feb 2017 #22 var til Polysl smiley

  • #26   18. feb 2017 jo jetset men det som kommer ud er afgørende selvom de sidder med samme koran.

  • #28   18. feb 2017 Polysl - hvad der findes af forskellige fortolkninger af samme bog, kan jeg ikke bruge til noget, de har helt og holdent deres egne regler - men at ISLAM er en lovreligion kan ikke gradbøjes, sådan er det og der er desværre nogen muslimer her til lands, der ikke kan finde ud af at integrere sig pga af deres Lovreligion, de skulle slet ikke være her, de er og bliver et evigt problem for det danske samfund.

  • #30   19. feb 2017 #29 - de er naturligvis præget af deres opvækst og gener, så jo, de vil heller ikke det danske samfund.

  • #33   19. feb 2017 #32 - det er en meget flot gestus, hvor andre steder i verden, findes den helt gratis, men deres indstilling er, at det er en selvfølge, der er ingen taknemlighed. Det burde ændres, således at de selv skulle have lov til at betale for disse ydelser, ligesom det i dag er en forudsætning for at være her i landet, at de skulle kunne forsørge sig selv. (De såkaldte flygtninge).

Kommentér på:
Mange jobs er forbudt for muslimer

Annonce