{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejendomsmægler uddannelse
  • #1   6. aug 2012 du kan ikke læse til ejendoms mægler udelukkende meden hg2 og kontoruddannelse med mindre du kommer ind på real kompetance vudering hvilket godt kan være super svært. men her er et link hvor der står lidt omkring det
    (link fjernet)


  • #2   6. aug 2012 og her er et link til finansøkonom uddannelsen hvis dette skulle være relevant
    http://www.ug.dk/uddannelser/erhvervsakademiuddannelser/handelsogoekonomiskeuddannelser/finansoekonom.aspx#fold3


  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #3   6. aug 2012 Ja, kig på Finansøkonom.

  • #4   6. aug 2012 så man skal blive finansøkonomom eller lignende før man kan komme i lære som mægler? Så bliver det sgu for lang tid på skolebænken:-(

  • #6   6. aug 2012 jeg skal læse til ejendomsmægler og har en hg 2
    jeg har valgt og tage en hhx med alle de a fagjeg kan få og derefter tager jeg finansøkonom uddannelsen da jeg så derefter kan tage ejendomsmægler på 1½ ca:_) det ermangeår og skulle studerer men hvis man gerne vil det nok må man jo arbejde for det , desuden er der mange muligheder for vidre uddannelse fx en bacelor(staves) og kandidat. så det da bare med og komme i sving . men prøv da og søg direkte ind på ejendomsmægler uddannelsen med fx en reall kompetancevuderig , du kan jo altid få et nej


  • #7   6. aug 2012 Thez, Det har jeg jo så desværre ikke:-) Har en HG2 som skrevet samt er uddannet speditør gennem kontoruddannelsen.

  • #8   6. aug 2012 Jeg er selv i gang med en finansøkonom..
    og man kan godt tage den som elev, desværre er det bare meget få der tilbyder det.

    derfor går jeg den vej: Først tager jeg en finansøkonom og derefter to år som trainee smiley


  • Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #9   6. aug 2012 Assjack.
    det er stor set umuligt dog søger Home og danbolig somme tider kontor elever måske du kan søge disse stillinger med en HG2 med Kontor i speciale. men ja de foretrækker altså HHX eller Finansøkonomer. men du kan læse til Finans økonom efter endt HG2 inkl. 2 år i lærer. dog kræver det at du læser få fag op. Men det er svært at komme ind.


Kommentér på:
Ejendomsmægler uddannelse

Annonce