{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med ACN?
  • #2   8. jan 2012 Don't do it ! Min søster og tidligere svoger forsøgte sig med det ... Duuuumt !

  • #3   8. jan 2012 Julie P:

    Har lavet en grundig research - forretningsmodellen minder om, ja, men det er ikke pyramidespil i og med at der indgår et reelt produkt af værdi i omsætningen, og at uafhængige repræsentanter ikke tjener penge direkte på at hverve nye repræsentanter. For mig lyder det reelt nok, og det er lovligt i Danmark og alle verdens andre lande, hvor der i de fleste af landene er forbud mod at føre pyramidespil.

    Laura:

    Hvordan beskrev de muligheden, dengang de meldte sig ind? Og droppede de ud igen efter et par måneder blot, eller var de der i længere tid, og hvordan var deres arbejdsindsats?


  • Marc A
    Marc A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #5   17. apr 2013 jeg kan kun anbefalde det!

    dem som ikke tjener penge er 100% deres egen skyld, ACN's forretinings koncept virker! smiley


  • Marc A
    Marc A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #7   18. apr 2013 Lillelund : du render heller ikke rundt og er sælger smiley

  • Marc A
    Marc A Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 4
    #10   18. aug 2013 Selvfølgelig er der en smule salg, ellers kan forretningen ikke køre rundt..
    Over 50% af alle Call me's kunder er kommet gennem acn ..
    Men det jeg mener med at man ikke leger sælger, er at du ikke skal kontakte x antal folk eller sælge x antal abonnementer om dagen, det styrer man helt selv alt det.


Kommentér på:
Erfaringer med ACN?

Annonce