{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Msi bærbar problemer !! :@ {{forumTopicSubject}}

Hey .

Andre herinde som har en Msi Megabook bærbar ?

http://www.add-data.dk/index.asp?page=1&ISBN=71260

For vil gerne høre om i har samme problemer osm jeg har nemlig smiley

Den kan ikke trække spil ordentlig , feks i cs , spiller med 100 fps i 10 min hvor den så går ned på 15 fps og bliver der :S . Spiller jeg Warcraft 3 , så kan der gå 1 min hvor jeg er i menuen så begynder den at køre som en 650 mhz :S . Den er RØV langsom i spil og kører af fuck ligemeget om jeg kører i det laveste af alt !
Sidder jeg og surfer på fx Baboom imens jeg hører musik , så hver 2 min går den i lag i 3 sek hvor jeg kan høre lyden går i hak , fx , boom boom boom bbbbbbbboom boom boom boom. Og starter jeg en film kan jeg se musen rykker sig hver 2 sek indtil filmen er gået i gang fordi den lagger sådan :S . Aner fandme ikke hvad helved der er galt med det pis , den har gjordt det lige siden jeg fik den og har formateret 3 gange og den bliver sku ved . har søgt efter virus og spyware men intet :S .
Nogle som har prøvet sådan noget før ? Eller som kan fortælle mig hvad jeg kan prøve at gøre ? Og hvis jeg nu stadig har papir på den , ( 2 måneder gammel ) kan jeg så få pengene tilbage evt ? Altså kan jeg tage ham med i retten hvis han ikke vil give mig pengene tilbage for den ? Eller noget jeg kan gøre ?

Og hvis i ikke kan finde ud af det , kan i så ikke smide en link til en hjemmeside hvor det kun handler om computere og som i tror kan finde ud af det ? Eller selv lave et indlæg derinde hvis i har bruger derinde .

Mange tak til dem som gider at svare og gør hvad de kan smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Msi bærbar problemer !! :@
Kommentér på:
Msi bærbar problemer !! :@

Annonce