{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
141 visninger | Oprettet:

Windows 10 / Linux Mint {{forumTopicSubject}}

Windows 10 udfases af Microsoft den 14. oktober 2025!

Herefter bliver det for farligt at bruge WIN10!

Jeg har derfor i god tid installeret Linux Mint på en af mine computere!

Men:

"Linux Mint 21.3 is a long term support release which will be supported until 2027"

Er der nogen som ved, hvad der så sker efter 2027, når supporten ophører?

Skal man så til at installere en helt ny version af Linux Mint, hvorefter alt det man har lavet på 21.3 versionen forsvinder?

Din mening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Windows 10 / Linux Mint
  • #1   30. apr Polle
    Er der nogen som ved, hvad der så sker efter 2027, når supporten ophører?


    Nej Polle, jeg ved det ikke, men en gæt fra min side vil være at det efter 2027 kommer til at koste kassen smiley


  • #2   30. apr "men en gæt fra min side vil være at det efter 2027 kommer til at koste kassen"
    Nej. smiley


  • #3   30. apr Nej. smiley

    Tak Me, jeg elsker alt gratis og jeg regner med at der er med garanti i den udtagelse. smiley


  • #4   30. apr Jeg har Linux Mint 19 som jeg har opgraderet til Linux Mint 21.3 uden behøve slette det jeg havde i Linux Mint 19 versionen.
    Og det har været gratis. smiley

    Så, jeg er sikker på at der kommer en ny opgradering når Linux Mint opdateringen stopper 2027.


  • #5   3. maj 1 jojo
    Nej Linux er altid gratis!

    4 Me
    Nå! - det er ret interessant, jeg troede at man skulle installere en helt ny udgave af Mint!

    Så er spørgsmålet selvfølgelig hvordan man opgradere til den nye version efter 2027?

    Men der er selvfølgelig god tid til det til den tid-he-he! smiley


  • #6   3. maj "Så er spørgsmålet selvfølgelig hvordan man opgradere til den nye version efter 2027? "

    Det vil automatisks komme en besked i din opdateringshåndtering når kommer en ny opdateringsversion.


  • #7   4. maj 6 Me
    Mange tak, ja så er det jo nemt! smiley


Kommentér på:
Windows 10 / Linux Mint

Annonce