{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nettet
  • #1   4. jun 2017 Nå OK - det er bare nok lokalt eller også kan I ikke komme på smiley smiley

  • #3   4. jun 2017 Ja, det er nok kun DK, der har et problem, det er nok russerne der ikke kan li os, men nu har vejret også artet sig, det er holdt op med at regne smiley

  • #4   4. jun 2017 Ude af nettet kan i flere tilfælde være dit modem/router der bare skal nulstilles, sker det kan man lukke ned for sin pc og alt tilknyttet og genstarte så skulle det virke igen.

    Ellers kan man som læst på TDC hjemmeside: har du problemer med at komme på internettet så kan du gå ind på siden: tdc/support.dk den blev så fjernet da jeg påpegede det idiotiske i at gå på en side man ikke kunne gå til fordi man ikke var online. smiley


  • #5   4. jun 2017 Ja, det er hvad jeg kalder idiotisk support, men alt det du nævner, har jeg selvfølgelig prøvet, jeg er kun halvidiot, men har ikke hørt noget om grunden til den manglende forbindelse og det har alle dem, som bare sidder her og glo, nok heller ikke eller også må vi betegne dem som helidioter smiley smiley smiley smiley

  • #6   4. jun 2017 Hvis i tager Jer tid til at kigge på tekst tv, så har You See haft et kæmpe nedbrud i dag.
    Så man behøver ikke spekulere i russere eller arabere, hvis blot man har en fjernbetjening til sit tv.


  • #7   4. jun 2017 Jetset

    Jeg kan ikke komme med tekniske grunde her selvom jeg har været freelancer for Cisco og lavet software for deres modem - Men af en eller anden grund "soder de til" og man kan bare slukke for modem/router som så i de fleste tilfælde kan blive online igen. Ingen er idiot med hensyn til IT, jeg kan ikke svejse, bygge en mur, lave sanitære ting eller skifter en pakning i en vandhane - det gør mig ikke til idiot, bare at andre er meget bedre til det end jeg er. Se vi hviler op af hinandens kompetencer og bruger dem til det som man ikke er god til. For mig er det fornuftigt og stadig er man ikke dummere eller IT dum. Nogen kan bage, jeg kan ikke, men skide god til at lave mad så jeg er glad for vi har forskellige kompetencer som man bruger.


  • #8   4. jun 2017 LOOOOL.....

    Skal jeg købe jer et par briller?


  • #9   4. jun 2017 Man er åbenbart dygtigere hvis man kan bruge en fjernbetjening til sit tv, end hvis man har arbejdet for Cisco.... Det er da egentligt sørgeligt.

  • #12   4. jun 2017 #9

    Den fatter jeg ikke har du snuset for meget luft?


  • #13   4. jun 2017 Yes Yousee helt nede...

  • #15   4. jun 2017 Nogle områder er nede, heller ikke herhjemme. Hovedstaden.

  • #16   4. jun 2017 Polysl.

    50.000 brugere har ikke haft netforbindelse det meste af dagen, det kan jeg konkludere på tekst tv.......

    Så jeg tror det er dig der har fået for meget helium, eller er det brint?


  • #18   4. jun 2017 Claus.

    Ja, det er utroligt man ikke kan læse sig til det....

    Tror sgu ikke Polysl/Steen har et tv apparat, eller også mangler han en fjernbetjening.


  • #20   4. jun 2017 Claus.

    Garanteret rigtigt, men jeg havde ingen forbindelse i 4-5 timer.....


  • #22   4. jun 2017 Claus....

    Øhhhhh.......



  • #25   5. jun 2017 Sidst min skærm gik i sort, kom der en tekniker, min ledning var i klemme i en box udenfor... smiley

  • #26   5. jun 2017 Claus

    rigtigt vi bruger som PET en dåse med en snor og en dåse i den anden ende. smiley


  • #27   5. jun 2017 Markgreven

    Nu skrev jetset ikke hvilken udbyder hun har - så jeg svarede med den generelle løsning. Så du kan godt stoppe din fjernbetjening op i ......... smiley

    Det ville da være umuligt at vide hvilken, at yousee er nede kan jeg ikke bruge som info, ej heller at nogle kabel udbydere til tv som også har internet er nede, så eh?


  • #29   5. jun 2017 nej claus det hedder perkernet i Vollsmose, støttet af aua akbar som manglede at få skiftet pæren. Men det er umuligt uden en masse fra Århus sådan ca. 200.

  • #31   5. jun 2017 Ronald

    det var noget man legede som barn, men sjovt dengang..nu er jeg jo efterkrigs tidens barn men hvor det kom fra i leg ved jeg ikke.


  • #33   5. jun 2017 Jeg har desværre YouSee/TDC - tak for alle jeres gode råd, men uanset hvad, så kunne jeg ikke gøre hverken fra eller til, bare vente på, at de havde rettet fejlen. Jeg var ellers overbevist om, at det var mit system, der var noget i vejen med, for når der er et eller andet med YouSee, så har jeg heller ikke noget TV eller fastnet, men det havde jeg i går, mærkelig nok, men jeg tænkte slet ikke på teksttv i den her forbindelse, men det kan jeg så gøre næste gang, det er nede, synes det sker af og til.

    Synes også det er mærkelig at deres nedbrud sker på helligdage, kan i huske Nytårsaften, lige før Dronningens Nytårstale, NUL SIGNAL, hvorfor er det altid, når man har tid, mystisk, men når det rammer, så går det faktisk ud over rigtig mange ..... smiley


  • #35   5. jun 2017 Lad os ikke håbe det, men jeg har så heller ikke læst noget i dag om det nedbrud, måske jeg skulle undersøge det smiley

  • #37   5. jun 2017 Der står ikke noget om hvorfor, men jeg kan forstå, at det har været godt spredt ud over det meste af landet, undtagen Fyn er Fin smiley smiley

Kommentér på:
Nettet

Annonce