{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PC vs Tablet
  • #2   11. maj 2017 ok tak for svar.
    Tænker du på alt det, der plejer at ske uden at andre programmer feks. er åbne. Mht at indlægge forskellige former for cookies og 'stjæle' data til salg osv.?


  • #4   12. maj 2017 Hehe, kig dig lige over skulderen de næste dage, nogen kunne være efter dig!
    Det er jo lidt af en spion afsløring, du kommet med her...
    🙂
    Bilder mig ind, at jeg har forebygget noget af 'trafikken' ved at deaktivere løbende hvilke programmer, jeg tillader at starte op, når pc'en opstarter.
    Men en del er sandsynligvis helt ude af min kontrol alligevel


  • #5   12. maj 2017 Nogen gange kan det være aldeles dejligt at være noget så uvidende smiley smiley smiley

  • #7   12. maj 2017 #6
    Njarh, er det ikke historie at frygte dem?
    Med deres kompetencer nu til dags ville jeg være helt tryg.


  • #8   12. maj 2017 Med Linux på pc og tablet så skal man ikke frygte for mangel på hukommelse som det skidt som Windows - fordelen er at Linux frigiver i højere grad ram til forskel for Windows - når windows mangler hukommelse så bruger den harddisken som swapdisk som sløver.

  • #9   26. maj 2017 Hvad gør et linux system så når det løber tør for RAM?

  • #10   26. maj 2017 Linux er meget bedre til at frigive ram i forhold til Microsoft samt den måde de bruger ram på - men træerne vokser ikke ind i himlen - Linux har så den fejl at den for sent bruger harddisken som swap.

    Men generelle brug vil jeg hellere bruge et Linux system som til min server.


Kommentér på:
PC vs Tablet

Annonce