{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Baboom långsomzzzzzzzzz {{forumTopicSubject}}

Prøvede at lave en ping på baboom.dk

Det lykkedes ikke timeout over hele linjen.

Gik på Facebook og andre tunge sider - pling lige med det samme for at udelukke mit system.

Selv en tråd som nu er delt i 2 er den anden tråd samme tid om at indlæse som nr. 1. Så et eller andet er galt her.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baboom långsomzzzzzzzzz
  • #2   12. mar 2017 Claus G

    Det ville da være pasende lige at meddele i en service besked så kunne jeg spare det her indlæg, det er da normal procedure de steder jeg er vant til at komme.

    Samme tendens til ikke at meddele er min tv udbyder og da der ikke er sne på skærmen så er det logisk at problemet ikke er hos mig - men det kunne spare en masse opringninger fra deres brugere eller beskeder hvis man var mere service minded.


  • #3   12. mar 2017 claus G nej

  • #4   12. mar 2017 Nå, jeg troede da også, det ar mit system, men den kommer nok op at køre igen, hvor bliver vi hurtigt forvente med det hurtige, hi hi smiley smiley smiley

  • #6   12. mar 2017 nej Claus

    Ikke forvente, men hvis man skal tiltrække brugere så er hastighed nr. 1 og har altid været det på utallige sociale sider. Det er som at spille bordtennis med en i kørestol som lige skal hente bolden på gulvet. smiley


  • #8   12. mar 2017 Mange steder fejlrettet man når man har en vis antal, dvs. man samler op fordi dem som fejlretter koster en hulens masse penge så det er for dyrt at fejlrette et enkelt problem. Men det er så bare min subjektive mening baseret på andre sociale sider hvor det også forekom indtil de lukkede fordi indtægter ikke stod imod udgifter.

    Ikke for at male fanden på væggen smiley


  • #13   12. mar 2017 hæ claus

    Så skulle de hellere bruge deres tid et andet sted med en Brute Force. smiley


  • #16   12. mar 2017 det er altid godt at have folk her som Niels Bohr, Holger Beck Nielsen, Einstein, Edison som kan kaste lys, i stedet for folk fra Mellemøsten som ikke engang kan måle sig med en flue.

    Hvad er det man siger? Oraklernes tid er ikke forbi- hmmm måske en stavefejl eller en forkert indskudt ord. indskydelser kommer og går som vejret - nej nu vrøvler du polysl - ja men det gør andre jo også så hvorfor ikke en vrøvle kommentar - jamen det giver ingen mening, nej netop, nå tilbage til fremtiden, nej for fanden nutiden - har jeg virkelig skrevet det lort her? kloge er mennesker, den mest kloge er at sortere i dem som mener de er kloge så de mindre kloge forstår den kloge - kan du blive klog på det? Siger Erasmus Montanus (Ludvig Holberg) som netop understreger hvad jeg i nogle før linjer har skrevet. Fordi man har studeret er ikke ensbetydende at man er klog og vis. Hvor er ydmygheden?


  • #18   12. mar 2017 Det har jeg også prøvet nogen gange smiley


Kommentér på:
Baboom långsomzzzzzzzzz

Annonce