{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Valg af Computerskærm? hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom, jeg står og vil købe mig en computerskærm, hvad for nogle vil i anbefale? Den skal helst ikke være for dyr, og den skal bruges til at spille på, det skal være en med hdmi, min bærbar ikke bruger VGA stik så vil tilslutte skærmen over den.
Har kigget på den her, og syntes det er en fornuftig pris for en skærm,
http://www.pricerunner.dk/pl/25-3159628/Skaerme/AOC-E2275SWJ-Sammenlign-Priser


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af Computerskærm? hjælp
  • #1   27. feb 2017 opdaterings rate er det mest vigtige - 75 hz lyder lidt lavt. Jeg ved godt at øjet ikke kan registrerer alt over 50 hz men det kan det så ubevist. Prøv at kigge på skærmen i en vinkel på 15 grader så vil man i flere tilfælde se en lille flimren ved 75hz. Så min anbefaling er at kigge på skærm på min 85hz.

    >En lav opdatering kan give skygger i nogle tilfælde men det er et samspil mellem et god skærm og dit skærmkort.


  • #2   27. feb 2017 okay, det vil jeg prøve og kigge på smiley Det skal kobles fra en bærbar til skærm, da jeg er blevet træt af den lille 15,6 skærm her.

  • #3   27. feb 2017 De ligger da også lige en anelse højere i prisen, når man skruer op for Hertz

  • #4   28. feb 2017 ja klart at de bliver dyrere men det ville være ærgerligt at bruge penge på en skærm man ikke er tilfreds med. Behov og kvalitet koster.

Kommentér på:
Valg af Computerskærm? hjælp

Annonce