{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Trådløst headset til pc {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har lige erhvervet mig et Corsair Gaming Void RGB i hvid. De kører jo trådløst på en USB dongle.
Førhen har jeg kørt med alm. ledning og jackstik i pc, hvilket så gjorde at pc'en automatisk sætter over på headset når jeg putter stikket i og tilbage på højtaler når jeg hiver det ud.
Det kan jeg simpelthen ikke få den til med det nye headset. Der skal jeg selv ind og sætte lyd til i headset og når jeg så slukker og lægger det fra mig, skal jeg tilbage og skifte til højtalere.
Det burde vel kunne lade sig gøre, at den automatisk skifter, når jeg tænder/slukker på headset. Eller er det mig der er helt galt på den.

Er klar over at den kører USB og derved ikke direkte i lydkort, som jackstik ellers gør.

Håber nogle ved lidt om det og kan hjælpe.

Mvh Mads


Kommentarer på:  Trådløst headset til pc
  • Mike
    Mike Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 2 Svar: 19
    #1   28. dec 2016 Hvis du har et tastetur med ekstra genvejstaster, kan du oprette en knap kun til dette formål.. Så er det næsten så godt som automatisk.. smiley

  • #2   30. dec 2016 Lige nøjagtig mike

  • #3   30. dec 2016 Okay. Det må jeg prøve at rode med. Bare irriterende når man nu har været vand til det andet med at den gør der automatisk.

    Men tak for svar.


  • #4   2. jan 2017 Normalt skulle det gå automatisk til og fra men det sker nogen pcér ikke kan finde ud af det og man da må gøre det selv.

    jeg har selv et andet slags trådløs headset til usb der var det i starten jeg måtte sætte stikket der var i usb delen til headset udgangen i pc hvor man sætter stik i normalt for få lyd men nu køre det skal kun sætte usb i og tænder headset og så funker det og usb ud når færdig og den går tilbage til højtalerer smiley


  • #5   2. jan 2017 Stadig væk er det en indstilling der skal laves via ens lydkort

Kommentér på:
Trådløst headset til pc

Annonce