{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

HTC One M8 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg vil gerne høre, om der er nogle af jer der har købt den nye M8, og har lyst til at fortælle lidt om den? ¨

Pt. har jeg en Asus Pasfone 2, men elsker nye mobiler, så kunne godt tænke mig at høre om M8 er pengene værd?

Jeg har selvfølgelig set en masse videoer, og læst anmeldelser, men synes det er rart at høre fra nogle, som har brugt den i nogle dage smiley

Er der egentlig led light på telefonen, når man f.eks. har ulæste beskeder?
Har hørt, at kameraet ikke skulle være for godt, men hvordan oplever I det? smiley

På forhånd tusind tak! smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HTC One M8
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #1   2. apr 2014 Jeg har godt nok kun M7'eren (Den gamle One) Men så meget forskel er der ikke på dem.. Men den har LED, men ikke det man kender fra andre telefoner hvor der er forskellige farver alt efter om det er emails, sms eller lignende.
    Kameraet er godt til Facebook, Instagram og hvad end der ellers er af sociale netværk. Forstået på den måde at det tager gode billeder i selv situationer med lidt lys. Det som HTC kalder ultra pixels.. Få, men størrer pixels = mere lys.
    Men det betyder så at når billedet bliver smidt op på en større skærm, så kan man tydeligt se at det kun er et 4MP kamera.

    Men ham her har lavet en god video med den smiley https://www.youtube.com/watch?v=zSlt_2X8sPw


  • #2   3. apr 2014 AssViolater - Jeg har lige et spørgsmål ang. det med større skærm og de kun 4MP..

    Når du nu siger at det tydeligt kan ses at det kun er 4MP, gælder det så også for et alm Fuld HD tv ? For jeg tænker at 4mpix er 2240x1680 og et fuld hd fjernsyn er jo mindre, altså "burde" man ikke kunne se forskel, på et billede taget med htc one, eller et andet 10MP kamera, på fuld hd tv eksempelvis (altså når vi snakker rent størrelses mæssigt) smiley


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #3   3. apr 2014 Det er egentlig et godt spørgsmål. Jeg syntes bare ikke det virker til at stå så skarpt når jeg ser mine billeder på min 24" PC skærm.. Også selvom at den kun er 1920x1080. Men det er ikke fordi det ser dårligt ud: http://i.imgur.com/ylWXS1r.jpg

  • #4   3. apr 2014 Tusind tak for din hjælp, og for det link du sendte med. smiley
    Tror det bliver den telefon jeg skal have fat i så smiley


Kommentér på:
HTC One M8

Annonce