{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

M-POWER
M-POWER
Tilmeldt:
14. feb 2013
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46

er det her Hjemmebio for dyrt??? {{forumTopicSubject}}

Heej, jeg skal ud og købe nyt hjemmebiograf til min nye lejlighed da det jeg har er noget gammel lort og har omkring 7000kr at købe lyd for og skal gerne kunne spille voldsom meget op og god bas. Vil jeg kunne få noget der er langt kraftigere end det her http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hjemmebiograf/BH9430PWN/lg-9-1-hjemmebiograf-3d-blu-ray-bh9430pwn

Kom gerne med andre bud.
Mvh Mathias
håber i kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det her Hjemmebio for dyrt???
  • #2   6. aug 2013 Hvorfor vil du have sorround sound?

  • #3   6. aug 2013 Til Film er det fint.
    Mange af de sæt man ser ligger samlet omkring 1000 Watt, så det er jo en smule kraftigere. med 1460 watt
    Men subwooferen er kun på 200 watt, så den er ikke noget voldsomt.
    Men siden du siger lejlighed, og dine naboer også skal kunne være der... Så vil jeg påstå det nok er udemærket.



  • #4   6. aug 2013 Brug de 7000kr på brugt gear, så rækker de et stykke.

    Hifi4all.dk og dba.dk
    Brugt HIFI er ikke penge værd, så du kan sagtens få en Reciver, et par fornuftige front højtalere, og en Blue-Ray for de penge.

    Så kan du med tiden udvide med center, baghøjtalere og sub


  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #5   7. aug 2013 7500-jonas du da en hat og hører på -.-

    mit stereo sæt har 2*75W med en strømforsygning på 410watt og det spiller til hver en tid både højere og bedre en det der!


  • #6   7. aug 2013 Det er meget muligt.

    Jeg er sq godt klar over lyd ikke bare er watt eller pris. Jeg har heller ikke sådan noget. Jeg kører samme stil med 2 ordentlige højtalere og en god reciever. Lydkvaliteten er langt bedre- ingen tvivl der.

    Det jeg siger til ham er at nej det er ikke noget voldsom han forespørger på, og det har han heller ikke brug for i en lejlighed, medmindre han gerne vil være uvenner med sine medbeboere.


  • #7   7. aug 2013 ja watt kan man ikke altid tage efter det også hvor meget membranerne kan bevæge sig ikke ? mener jeg fik fortalt det en gang af en eller anden hifi gut

  • M-POWER
    M-POWER Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
    #8   12. aug 2013 Har da lov lovlig at spille højt. Gør jeg da også nu har nogle 80 år gamle beboere under mig. Lige meget spiller højt self når kl er 23 bliver der skruet ned så skal de gamle sove.

  • #9   12. aug 2013 Sådan er det ikke i alle lejligheder. Det kommer helt an på hvilke under/overboer man har. Nogle har ikke noget imod det, andre har.

    Jeg påpeger bare at det ikke er sikkert det er velset, og får du klager er det træls at have brugt så mange penge.



  • M-POWER
    M-POWER Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
    #10   12. aug 2013 tror måske jeg køber et Z906 500watt RMS. Det burde nok kunne spille ordenligt op og godt med bas på.

Kommentér på:
er det her Hjemmebio for dyrt???

Annonce