{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.789 visninger | Oprettet:

ANDROID MINI PC - kender i den? {{forumTopicSubject}}

Så lige på nettet, at noget de kalder Android Mini Pc, kan købes for et latterlig lavt beløb på 699 DKK!?!

Syntes selv jeg følger relativt godt med i udviklingen men dèn havde jeg så overset.

Har i set dem, har i prøver dem og findes der mere end èn model?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ANDROID MINI PC - kender i den?
  • #1   1. jan 2013 De kommer i et væld af farver, udførelser og specs.

    Nogle er crap, andre er hæderlige. Men de som de er nu opfører de sig bare som en tablet med tastatur. Det vigtigste er at købe en med lidt punch, og en der er mange der har købt og givet gode ratings. Man kan nemt få en med en dårlig udgave af android, og så bliver det træls selv at skulle stå for at installere google play, og bare generelt døje med bugs.

    Om ikke lang tid kan sådan en til 600kr med hdmi og lan-stik sagtens overtage et medie-center opgave, såfremt man bare har en netværksharddisk i huset hvor filmene ligger på smiley De er rigtigt gode til at afspille rigtig mange ting, og gode ports af XBMC mediecenter begynder at finde vej på android nu smiley


  • #3   1. jan 2013 Martin B: Er du fuld?

  • #5   1. jan 2013 Har en boxee i forvejejn, tænkte bare den kunne være fed at have. Haha

    Og husk at fra kina kommer der ekstra på..;-) men stadig biligt


  • Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #6   1. jan 2013 Har en du kan købe af mig. Købte den på Ebay, men bruger den egentlig ikke så meget mere. 200 kan du få den til, hvis den skal sendes betaler du fragt.
    Det forresten den der mk802 der er tale om.


  • #7   2. jan 2013 Lyder da som en spændende lille enhed. Hvad med tastatur osv, er det over bluetooth så? Eller er der en USB Host indgang til almindeligt tastatur?

  • Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #8   2. jan 2013 Der er en usb indgang hvor der skal tilsluttes mus og tastatur. Der er plads til at hukommelseskort som kan tage op til 32GB tror jeg det var.

  • #9   2. jan 2013 Perfekt lille Netflix boks så, selvom kvaliteten på Android applikationen nok ikke er den aller fedeste.. men hva fa'n!

  • MJ
    MJ Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 548
    #10   2. jan 2013 jeg har en til netflix og den er bedre end hvad jeg kunne få til samme penge, da jeg lige pludselig hvde et fuldt smart tv smiley

  • #11   2. jan 2013 Det er da lige før den er for billig til at man ikke skal eje den.
    Så kan Samsungs SmartTV komme an med deres fancy apps og så videre - smid den lille dims i HDMI stikket, og så har du alle de apps du har behov for. smiley

    Har dog aldrig hørt om Lightinthebox. Er de til at stole på?


  • #12   2. jan 2013 Tror klart den skal bestilles næste måned, kun lige for at fuldende smart-tv'et

  • #13   2. jan 2013 Pga. Android brugerfladen smiley

    Gider da ikke sætte min tab eller mobil til, når den lille lort kan hive alt andet lort ned, og så fungere deres ¨ smart¨ del ikke 100% endnu.

    Ideen med man kan spille med bevægelser osv, hører ikke til på et tv, det da meget cool at stå og smide fugle med hånden, men comeon, hvor meget bruges det?

    Så heller kunne tjekke facebook, mails, (baboom smiley ) osv på noget til 200 kr, som så osse kan smides rundt i huset, eller tage med..


  • #14   2. jan 2013 Og så er der jo alle apps´ne som kan hentes, det da osse cool, istedet for deres lidt begrændsese udvalg.

  • #15   2. jan 2013 hva fanden er den lille dims til ?? hvordan fungere det frem med pappet og skær det ud ?

  • Lars L
    Lars L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #18   3. jan 2013 Patrick
    Du smider bare en PM, kan evt optage en video af det i brug så du kan se det virker.


  • #20   3. jan 2013 Men take in mind.
    I kan ikke se Netflix på dem, da det ikke er dansk android marked, og tit er det ikke ægte android marked på kinesser androiid devices.

    Har en tablet fra KIna, der er ikke ægte android marked men et andet hvor alt er gratis men knap så mange apps.


  • #21   3. jan 2013 Det er ikke værre end at smide et andet Android system på den (hvis det findes).
    Jeg går ud fra det er en relativt populær lille maskine, og hvis den kører android så skulle der ikke være synderligt meget i vejen for at hive driverne ud af den og smide dem over i noget CyanogenMod eller lignende. smiley


  • #22   3. jan 2013 Tror desvære ikke ''bare'' det er ligetil smiley

  • #23   3. jan 2013 Det er lige ud af landevejen, der findes masser af custom roms til mk802, mk802 og ug ekvivelanterne.

    Men det er heller ikke værre end at slå den i dev mode, og så bare hente google play.apk ved at søge på google smiley

    Hvis man har valget idag mellem en mk802, uanset om det så er den seneste rev3, eller en mk808, så skal man købe en mk808. Færre varmeproblemer, bedre wifi, langt stærkere, med op til 1,6ghz clockfrekvens på dualcore, og så med quadcore mali400 grafikprocessor smiley


  • #24   3. jan 2013 `hvad køre lortet så windows 7 eller hvad ?

  • #25   3. jan 2013 nååhe android..

  • #26   3. jan 2013 ARM processorer kører udelukkende Android, Linux og Windows RT, så nej den kører ikke Windows 7 smiley

Kommentér på:
ANDROID MINI PC - kender i den?

Annonce