{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.121 visninger | Oprettet:

Glenn Pedersen
Glenn Pedersen
Tilmeldt:
28. nov 2008
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 22

Skift abbonement Iphone 4 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg har fra dags dato skiftet fra Telenor til Oister, jeg har modtaget Mikro-Sim, måde at finde låsekode fra Telenor (Skal siges jeg har haft deres abonnement i 9 måneder, så burde ikke være låst) Men når jeg sætter mit nye Sim i står der bare "Ugyldigt SIM-kort" oppe i tjeneste. Nogen der har en ide hvordan jeg får det til at virke??

Med venlig hilsen
Glenn


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift abbonement Iphone 4
  • #1   1. jul 2011 Du skal ringe til Telenor, så meddeler de Apples server om at telefonen skal låses op, så får du en sms om når den er åben, men du skal sætte den til iTunes hvor den skal gendanne, og så vil den være åbnet derfra.

  • #2   1. jul 2011 Okai har nemlig lige snakket med kundeservice(havde heldigvis åben til klokken 8) hun sagde også hun skulle "åbne" den derindefra med IMEI-nummeret. Skal jeg sætte den til Itunes og gendanne den med mit nye sim eller hvordan?

    Tusind tak for det hurtige svar forresten!


  • #3   1. jul 2011 Du kan godt prøve, for iTunes vil komme med en meddelelse om at din telefon er klar til at blive låst op, så prøv bare at sætte den til, og hvis ikke iTunes siger noget, kan du tage den fra og sætte den til igen.

    Og velbekomme smiley


  • #4   1. jul 2011 Og ja, du skal have det nye simkort i, det er jeg helt sikker på du skal.

Kommentér på:
Skift abbonement Iphone 4

Annonce