{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Trådløs allround router til rimelige penge? {{forumTopicSubject}}

Jeg har efterhånden fået skiftet computer en del gange i tiden løb men har ikke fået taget mig sammen til at få trådløs net i hytten, så lidt hjælp søges.

Går lidt og leder efter en god trådløs allround router uden at den koster kassen. Har i nogle bud? Den skal bare være stabil, have nogenlunde rækkevide og ikke have for meget tab. Og den må meget gerne kunne dele forbindelsen op mellem 2 computere så online spil ikke vold lagger når den anden surfer!!!

Kan jo se at Asus RT-N56U, er blevet kåret til vinder i Alt om data. Men jeg tror vores behov ligger under hvad den kan tilbude + at jeg syntes heller ikke der er den store grund til at smide 8-900 efter en router hvis man ikke har et vild behov for alle mulige egenskaber.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs allround router til rimelige penge?
  • #1   28. jun 2011 er 426kr for meget for så er der den her
    (link fjernet)

    har den selv og den køre mega godt


  • Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 749
    #2   28. jun 2011 300 kr er rimeligt for en allround router: (link fjernet)

    Linksys E1000 er stabil og nem at sætte op, og du har en del muligheder i den. Det er den jeg syntes man får mest for pengene hvis man mangler en router smiley

    Hvis man har brug for mere så er E2000 og E3000 også gode, men prisen er derefter.



  • daniel o
    daniel o Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43
    #3   28. jun 2011 tjek www.edbpriser.dk der er et hav i alle pris klasser


  • #4   29. jun 2011 Martin H
    Brian D

    Fine bud i kommer med. De ligger begge 2 i den "rigtige" prisklasse. Så mange tak.


    daniel O

    Det er rigtigt. Ville dog lige hører om der var nogle som kunne anbefales som ovenfor. Tak til dig også.


Kommentér på:
Trådløs allround router til rimelige penge?

Annonce