{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Maj H
Maj H
Tilmeldt:
15. feb 2009
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 171

Køb af ny PC {{forumTopicSubject}}

Er så "heldig" at min stationære PC er død så en ny må der til ..
Den gamle er gammel .. Den er fra den gang at en P4 på 2,4ghz var vildt.. Og da rammene bare hed DDR ram

Men hvad kan best betale sig idag .. købe en komplet eller selv samle en.. Visse småting har jeg jo så som kabinet PSU og div DVD/ brænder drev

Div. PCer jeg finder er er samlet er way kraftigere som jeg behøver og har selv windåsen der skal bruges

Pcen bliver egentlug kun brugt som musik lager og afspiller internet surf også spiller eg lidt CS så det er jo ikke det store jeg behøver

Skal jeg gå efter komplet eller saml selv ?

evt hvad processor skal jeg gå efter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af ny PC
  • #1   8. okt 2010 Hvis det kun er dét, du skal bruge den til, så ville jeg bare købe en PC...

    Se evt. på Topdata.dk eller lign. sites, der tilbyder en PC lige til dit behov.

    Under alle omstændigheder ville jeg dog vælge en minimum firekernet CPU, da merprisen kontra ydelsen snildt kan svare sig.


  • simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #2   8. okt 2010 http://www.topdata.dk/product.asp?product=7013 den klare de fleste i dag

    http://www.topdata.dk/product.asp?product=7169 den klare alle spil i dag


  • simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #3   8. okt 2010 det ville jeg sku ikke når vi snakker den pris klasse, phenom II 955 er på højde med i5 760, i nogen test vinder 955 og i andre 760, og hvis vi snakker 1055t så ligger den over 760 og i mange test en del over, og den har jo også 6 kerner hvilket må gøre den til den bedste og mest fremtidssikre da den jo allerede ligger over 760 også gør de 2 ekstra kerner den jo bare det mere sikker, og den har jo også 5850 grafikkort hvilket er MEGET bedre end 5770

Kommentér på:
Køb af ny PC

Annonce