{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.070 visninger | Oprettet:

Tommy D
Tommy D
Tilmeldt:
2. jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 210

Iphone 4 3G Forbindelse {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg er blevet den næsten tilfredse ejer af en Iphone 4 fra 3. det eneste jeg mangler er simpelhent at kunne anvende 3G forbindelsen som Internet forbindelse.

Da jeg ikke modtog et mikro-sim kort fra 3, har jeg klippet den normale simkort til.

Mit spørgsmål er så, er der en bestemt indstilling som skal slås til inden dette vil fungere? har slået både "Mobildata" og "Dataroaming" til under netværk.

Har fuld forbindelse på 3(3G) nettet og 3 nettet, men alligevel kommer beskeden "Kan ikke åbne side, Safari kan ikke aåbe siden, fordi der ikke er oprettet forbindelse til Internet. Der er heller ikke noget logo ved siden af signal barene som viser 3G.

Telefonen kører IOS 4.0.2 og er ikke jailbreaket.

Nogen der kender en løsning på dette problem eller er det et problem fra 3?

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 3G Forbindelse
  • #1   22. aug 2010 prøv at nulstille nertværksinstillinger

  • #2   23. aug 2010 Gendan den som ny iPhone, så burde den prøve at finde netværksindstillingerne igen.. Har aldrig haft det problem, hverken på en gammel 3G eller på min Desire, så det lyder lidt mystisk...

    Ellers ring til 3, de har vel en kundeservice... det giver vel mening at ringe ind med sådan noget. smiley


  • Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 210
    #3   23. aug 2010 Har nu nulstillet nætværks indstilligerne og det virker... super

    Mange tak for hjælpen.


Kommentér på:
Iphone 4 3G Forbindelse

Annonce