{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.339 visninger | Oprettet:

Gustaf N
Gustaf N
Tilmeldt:
21. feb 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4

trådløst internet falder hele tiden ud {{forumTopicSubject}}

Et spm til de IT kyndige vedr trådløs internet.

Jeg er skiftet til TDC, men mit trådløst internet falder hele tiden ud.
Hvis man surfer, kan browseren pludselig ikke finde nogle sider længere.

Er der noget man kan gøre, eller tjekke på computeren, så man kan se om der er noget galt..
Det er meget irriterende.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trådløst internet falder hele tiden ud
  • #1   21. feb 2010 Så må du lige forklare dit setup.

    Hvad har du fra TDC? Hvilken Router

    Hvilken computer, hvilket trådløst netkort osv. osv. osv. ellers bliver det jo kun et gæt.


  • #2   21. feb 2010 Hmm. er også skiftet til hometrio med Tdc. Og har også problemmer med at den hele tiden smider mig af nettet, så jeg skal deaktiver og derefter aktivere igen før jeg kommer på. Rimelig belastene, kan tyde på det er Tdc den er gal med hvis du oplever det samme

  • #3   21. feb 2010 De gamle havde samme problem da de i sin tid fik yousee, som jo også er tdc. Der var fejl på deres trådløse router.

  • #4   21. feb 2010 Kent S: Fik de en ny eller?

  • #5   21. feb 2010 Jep det gjorde de. De fik en tekniker ud og det kostede dem ikke en krone da det jo ikke var deres fejl.

  • #6   21. feb 2010 Så må jeg ringe til Tdc. For den er ikke mere end en måned gammel :S Og til den pris man betaler skal de satme også være i orden..

  • #7   21. feb 2010 kasper - det er lige netop det. De er jo ikke lige frem de billigste på markedet så det skal bare virke når man betaler kassen for det. Tog også tdc/yousee ca 3 måneder med de gamle før de fattede at når man betalte for en 20 Mbit linie så skal der også væsre 20 Mbit og ikke 10-12 stykker hehe.

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #8   21. feb 2010 Jeg er helt enig Kent, men TDC har en anden opfattelse end resten af verned.
    Hvis du bestiller en 20 Mbit, garanterer de kun 10.

    Smart måde at drive forretning på. Hvis du betaler for 20 liter benzin, garanterer jeg dig, at du får mindst 10 liter.
    Betaler du for 10, garanterer jeg dig 5.

    Bevis: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20154


  • #9   21. feb 2010 Har nu selv haft TDC i årevis - og det har virket upåklageligt. Så ring til dem og forelig dem dit problem. Har i øvrigt 20 Mbit og det leverer de også. Om man får hastigheden afhænger jo desværre af en række faktorer på kablingen. De graver jo ikke flere km. offentlig vej og fortov op for at folk kan få hastigheden. Betaler man for 20 og de kun kan levere 10 er det jo den enkelte frit for at nedgradere til en langsommere eller billigere forbindelse. Eller folk kan skifte til Telenar eller hvad de har har lyst til. At TDC's kobber installation ikke er tidssvarende tja' - hastighed vil afhænge af hvor tæt på en central man ligger og hvordan installationen er i området.

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #10   21. feb 2010 "Betaler man for 20 og de kun kan levere 10 er det jo den enkelte frit for at nedgradere til en langsommere eller billigere forbindelse"


    Hvis hu har en 20, og får 12, bataler du nor noget du ikke får. Vælger du aå at nedgradere til 10, får du ikke 10, men kun 8, og de garanterer kun 5. Det er da ikke rimeligt.
    Jeg har heldigvis fiber, og jeg får MERE end jeg betaler for, for fiberselskaberne, siger nemlig, at du får MINDST det du betaler for!


  • #11   21. feb 2010 Altså selvfølgelig har det meget og sige hvor man bor henne og hvor tæt på en central man er, men man må som minimum kunne regne med at når man bor 3 km fra centrum i en storby man får det man betaler for, men der var så heller ikke nogen problemer for de gamle og få det fikset men det tog bare lidt tid. Tilgengæld synes jeg heller ikke den måde og drive forretning på er holdbar da vi idag lever i et samfund der er så langt fremme at 20 mbit slet slet ikke burde være noget problem og få ud til forbrugeren med mindre man virkelig bor ude på landet.

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #12   21. feb 2010 Man skal som udgangspunkt have det, som man betaler for.

  • #13   21. feb 2010 Nikki - Vi er heeelt enige og det koncept er bare ikke altid noget tdc forstår. de glemmer den uskrevne regel som er "kunden har altid ret" De ved jo via deres system hvor de ikke kan få en 20 mbit linie ud selvom man betaler for det og derfor skal de bare oplyse det. De er jo ikke gratis og have.

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #14   21. feb 2010 Enig.
    Men jeg forstår så ikke, at hvis de kan levere 12 Mbit på en betalt 20, hvorfor kan de så ikke levere 10 på den samme linie, hvis man bestiller en 10 Mbit istedet for?!
    Så får man nemlig kun 7 - 8 Mbit.

    De kommer med undskyldninger som overhead m.m.
    Hvis du køber et rugbrød med 20 skiver, får du et rugbrød med 20 skiver, køber du 20 Mbit får du måske 12. Hvor pokker er forskellen?





  • #15   21. feb 2010 nikki - Ja det må du nok spørge om, jeg forstår det heller ikke lige helt, hvad deres tankegang er eller deres forretningsakoncept, men der er noget i mit hoved der ikke kan få det til og hænge sammen. Det svare jo som et andet eksempel at du køber en computer, og når du modtager den er der kun et kabinet, selvom du har betalt for det hele, men skal sgu have den vare man betaler for. Kan forstå de bruger bemærkninger som op til 16 mbit når man har det her famøse trådløst internet da det helt og holdent afhænger af hvor man befinder sig. Men det andet går over min forstand.

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1.263
    #16   21. feb 2010 Med mobil bredbånd kan jeg nu godt forstå det, fordi man bevæger sig rundt mellem forskellige master, hvor den kan være god og dårlig dækning og mange brugere på de forskellige master.

    Men på kablet netværk, er det helt uacceptabelt, at de kan tage penge, for noget de ikke leverer.


  • #17   21. feb 2010 nikki - Vi er slet slet ikke uenige smiley

Kommentér på:
trådløst internet falder hele tiden ud

Annonce