{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

PINLIGT... {{forumTopicSubject}}

My god jeg var ude for det mest pinlige i dag, jeg skulle mødes med min ven og han havde en anden ven som virkelig gerne ville møde mig, fair nok, så han ringer til ham og han kommer over, en okay cute fyr kommer ind og han er virkelig flink og sød. Men så har vi ik rigtig noget at lave, så vi ville tage ned i byen og jeg fik den dumme ide at jeg ville ride på min lille pony. Og det morede de sig meget over, at jeg red på min mini pony, men så sidder vi i en park og min ven åbner en cola og min pony får et MEGA chok og sætter i fuld galop, jeg har min ny åbnet cola i den ene hånd og tøjlen i den anden, jeg smider colaen og jeg ender med at lande på fortovet og halvt inde i en busk foran en flok fyre som kommer gående smiley og jeg bliver bare liggende og tænker nej det her sker bare ik.. Men hvor pinligt er det ik lige at jeg falder af foran ham jeg lige har mødt, plus jeg lige bliver smidt af foran en gruppe pæne fyre :(!!
Sorry skulle lige ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PINLIGT...
  • #1   2. jul 2008 Eeeeeeeej Sara smiley
    For pokker!!! Men igen suprise suprise at det var dig det skete for smiley
    Men hvordan? Kan man bare tage en pony med i parken??? Det er da ellers en ret bange fyr, hvis man kan skramme ham/hende med en cola dåse smiley SÅ bange er jeg ikke engang!
    Hvordan ser det ud med dit ferie forresten? =)


  • #2   2. jul 2008 Så'n noget her sker bare aaaaaaaaltid for mig smiley
    altså det er i sverige på landet smiley så det ik lige som i "storbyen" i dk.
    han plejer også at være ice cool, men lige den der cola kom bag på ham smiley
    godt jeg rejser til usa på fredag smiley
    hvad med dig?


  • #3   2. jul 2008 For satan... Det har sgu da stået på din msn i en uge! Utroligt at min hukommelse efterhånden er så ringe smiley
    Men så kan jeg bedre forstå det! Det hænger også bedre sammen! Jeg gik lige med et billede af en sådan en bette pige og en pony der lige trak en hest over fodgænger overgangen smiley
    Haha utroligt utroligt, er du sikker på at han ikke er lun på dig, også valgte han at gøre ligesom i de amerikanske film ved at gøre så at drengene muligvis ikke synes om dig længere, OG på den måde få lov at beholde dig selv???? smiley Det havde jeg gjort! Jeg satte mig bare ind i den mandlige tanke gang, lige dér!
    Men altså, det er vel sikkert glemt snart, de to fyre var da helt sikkert blændet af din charme, og har derfor glemt det hele =)???
    Well, vi snakker Ardeche i en uge + et sted mere hen i en uge, som ikke er planlagt endnu =) Og ellers! Skal jeg faktisk lære at spille Pokémon temaet (Det i din video smiley (Fed video forresten :P)) i ferien + Mario temaet (snart færdigt :D) + What comes around goes around og lidt andet =) Også snakker vi 2.g =)
    Jeg skal også spille mundharmonica!!! smiley


  • #4   2. jul 2008 jeg trak også min pony over fodgænger overgangen xD
    ej det tror jeg nu ik, så ond er kevin ik smiley
    ved jeg sgu ik, men det var sgu pinligt...
    lyder nice det hele smiley haha tak smiley
    Mario temaet er coolnes
    haha sejt mundharmonica :'D


  • #5   2. jul 2008 Jamen du kan være helt rolig, det passer skam! Og jo! Kevin han har utroligt svært ved at dele har jeg efterhånden erfaret! Den skøre hest smiley
    Ja! Det er herre sejt! Jeg satser på at det bliver en fest opvarmer en gang i mellem, hvis det skulle blive kedeligt smiley For mig i hvert fald smiley Så skal man også bare desværre være ædru nok til at man kan spille...
    Forresten har jeg haft mine første tømmermænd, det var bare ikke sjovt, jeg har i forvejen stort set alt i verdenen imod at jeg brækker mig!
    Ja sejt ik smiley Glæder mig også til at jeg bliver bedre smiley Så er der sgu hygge, hvis man engang skal til festival!
    Men jeg er nu sikker på at det nok skal gå over bette Sara smiley Grinte de ikke bare lidt af dig eller =)???


  • #7   2. jul 2008 * Helle * *
    Haha ja! Det passer også smiley Jeg kom til det ved et uheld, du røg i stedet for en fra min gamle klasse der også hed Christoffer, og det var lige i den periode hvor der skete INTET herinde. Så jeg tænkte at jeg nok ikke fik brug for den igen =) Men hit da med den igen! Nu er der da en smule gang i den i gang smiley

    NEJ! Sara han har ret - What dos´nt kill you makes you stronger smiley


  • #9   2. jul 2008 Hahaha nej da smiley Jeg bliver sjældent sur på folk må jeg nu indrømme smiley
    Og ellers, hvis jeg bliver det, kan man aaaltid kende det på den måde, at de allerede har fået lov at snakke med en Jacob der virker meget Usnaksagelig smiley


  • #11   2. jul 2008 jacob: kevin er næsten to år yngre end mig, han er liiige fyldt 15 xD
    Og nej de grinte ik, det gjorde fucking ondt og jeg har de vildeste sår, det ligner jeg er blevet pisket 500 gange smiley
    haha den første tømmermænd er altid den væreste, eller min var i alt fald smiley

    Christian: hvordan kan det give point lignte sikkert en retard når jeg lå der halvt inde i busken :'/


  • #13   2. jul 2008 Var det så slemt ö! Jeg troede bare vi snakkede en kure tur på noget græs!
    Men de ter jeg da ked af at høre, at det var så slem en tur! Har du brug for noget omsorg :P???? Jeg er altså virkelig god til at servere choco pops! Og også choco crunchers!????

    Nemlig, der kan du bare se, teenager.... Jeg siger dig Sara, vi drenge kunne blive høje på alle de hormoner der farer rundt i os, hvis de blev koncentrerede....
    Puha! Håber du har ret! At brække sig hvert 10. minut i en halvanden time og inden det have brækket sig 4 gange, det er i hvert fald TRIST!


  • #14   3. jul 2008 Christian: hehe ja det har sikkert set rimelig komisk ud, men de glemmer det vel snart smiley det bare irriterende jeg tænker hele tiden på det, hvor pinligt det egentlig lige var for mig smiley

    Jacob: Nej det var på fortovet og halvt inde i en busk, hvis det var på græs ville det ikke være så slemt smiley
    orh jeg kunne godt bruge omsorg og choco pops lyder herligt n_n!

    orh det var en slem omgang, hvor meget har du lige drukket :o?


  • #15   3. jul 2008 Av av av av =( Det lyder ikke godt! Jeg er da ked af at høre at du er kommet så slemt til skade! Jeg tager personligt dine skader på min kappe, som den gode ven jeg er smiley Det er mig, der ikke var der, til at fortælle dig, at Kevin ville blive misundelig.... It will not happe again!
    Jeg er sat op på cyklen og headet for Espergærde! Du skal i hvert fald ikke sidde dér uden Choko morgenmad! Og Sara! Nu da det er Jacob omsorg, skal jeg i hvert fald love dig for at du nok skal få det bedre i en fart! Jeg lover dig, vi snakker is, sodavand, cocio OG cola! smiley Kold cola smiley

    Jamen det var faktisk ikke særlig meget, det var ligesom jeg plejer! Jeg drak 5 glas på 2 timer? Tilgengæld inden det havde jeg arbejdet 10 timer, og havde kun fået en bette tallerken salat inden. Måske var det det =)


  • #16   3. jul 2008 orrh du er så sød jacob hvorfor bor du i jylland smiley

    5 glas, jamen det var ik meget bette jacob, men uden noget i maven bliver man os hurtig fuld smiley


  • #17   3. jul 2008 Ja det er en skam =) Men til gengæld kan jeg så sige, at jeg slet ikke er så sød med sjællandsk accent smiley Der knækker filmen desværre smiley
    Men Sara! Du burde være jyllander derimod =)
    Neeej det var det ikke lille Sara =( Men ja! Håber godt nok at det er maden, ellers er jeg slet ikke drikke drigtig i hvert flad smiley


  • #18   3. jul 2008 arrrh mig som jyde, tror ik jeg ville passe ind xD

    hehe øvelse gør mester ;D ej det har sikkert været maden, for 5 glas er ik så meget, man burde i alt fald ik knække sig så meget smiley


  • #19   3. jul 2008 Sara, jeg er sikker på at du ville kunne klare det ellers smiley
    JA! Forhåbentlig, men på den anden side set, hvis man kan blive fuld af 1 øl, sparer man også en masse penge smiley
    Så er det bare surt hvis frontskalden slår ud for tidligt, så mister man i hvert fald først den kritiske sans smiley


  • #20   3. jul 2008 Ja er du gal, tænk hvor meget man ville sparer :D!
    det kunne være smart!

    haha ja smiley


  • #21   3. jul 2008 Forresten, så smutter du da til USA i morgen, gør du ikke :O?????
    - Hvis du gør det i morgen! Så har du satme bare at savne mig!!!! smiley


  • #22   4. jul 2008 jov jeg smutter i morgen og jeg logger af nu smiley
    hehe vil jeg gøre så smiley


  • #23   4. jul 2008 Det lyder godt, god tur Sara!!!! smiley

  • #33   16. jul 2008 Ja for søren da, du er ved at være et sjældent syn Mia smiley Lidt trist! Men et fint nyt billede alligevel!!! Det ser godt ud smiley
    Men det lyder da ellers ikke som om man skal fucke med søs Bjerre, men på den anden side set har jeg hverken X-box eller noget af alt det andet hun ødelægger smiley
    Det lyder rart med det der Bornholm shit! Der ville jeg godt nok også gerne hen engang, min mor gider bare ikke smiley
    Det var en fed Coldplay sang Christian, han er herre sej til klaver ham der Chris Martin!!!!
    Det skal da nok også blive rart for dig at komme til Italien, kender alt for godt det der med at man ikke har haft ferie endnu smiley Sidder i samme situation, men heldigvis har jeg fået en god slat penge ud af det =)

    Nu hvor i lige er kommet med en sang, så synes jeg også lige jeg ville tilføje en med en sjov "tekst" smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=gPPfo5pPq4U
    Den er sikkert set før, men kæft den kan få en til at trække på smilebåndet smiley
    Forresten smutter jeg heldigvis også væk i en tre uger her på fredag =) Det bliver heeeeeeeeeeerligt =D


  • #35   16. jul 2008 Jeg har da smiley
    Hun skulle vidst være i god behold, og have det godt smiley


  • #36   16. jul 2008 Ja, vil da sige det er sådan en man får lyst til at gå rundt og synge med på smiley Hvis man engang pludselig bliver ramt af en masse godt humør smiley Som jeg jo bliver ramt af tit smiley

    Ja den må du altså lige høre Mia ;)¨

    Jamen vi snakker sydfrankrig =) Til noget der hedder Ardeche, et par 100 kilometer fra Spanien =) Også et eller andet sted hen hvor der også er pool + man må have hund =) (Vi skal have Tica med, men franskmændene er åbenbart ikke glade for hunde + at de selv har en pool, så det har været lidt svært at finde en god plads, men det skulle være lykkedes. Har jeg i hvert fald hørt :D)

    Uha! Det bliver spændende når vi tre vi bare skal i byen sammen, så står den sgu på hygge nygge og fnisning hele dagen hva piger <333 smiley


  • #37   16. jul 2008 Haha ja ikke :P??? De er virkelig geniale til det der nede i Tyrkiet!!!! smiley
    Men de vælger nu også nogen LIDT uheldige ord må jeg sige smiley
    (eller... nu valgte jeg så at skrive det! Hahahahahahahahahahahaha......... nej okay :P)


  • #38   16. jul 2008 Nej nej smiley
    Men jeg skrev "må jeg sige" men jeg sagde det jo ikke, jeg skrev det jo smiley
    Har i haft om filosofi på jeres asie :D?


  • #39   16. jul 2008 Trist, det er virkelig specielt ellers smiley
    Noget med "Man skal forestille sig hesten! Men ideen om hesten var der inden da! Det var sådan Platon gjorde" eller noget i den dur, virkelig abstrakt og syyyygt!
    Men nu vil jeg gå i hig, skal op og arbejde i hele 11 timer i morgen....
    Det er tilgengæld også sidste gang inden jeg smutter afsted =)
    Vi skrives folks


  • #40   17. jul 2008 Haha den er så nice den sang jacob, jeg har hørt den før, det er så humor smiley

    Mia det bare kevin kender som jeg er blevet venner med, en der hedder Robin smiley

    Jeg har det skam fint, min tur i USA var ret cool smiley

    *Og lige en ting til, JEG SKAL HAVE EN HUND :'D!!*


  • #41   17. jul 2008 Hehe jo da Mia smiley
    Du overså bare lige denne her besked, der stod lidt længere oppe =)

    Ja, vil da sige det er sådan en man får lyst til at gå rundt og synge med på smiley Hvis man engang pludselig bliver ramt af en masse godt humør smiley Som jeg jo bliver ramt af tit smiley

    Ja den må du altså lige høre Mia ;)¨

    Jamen vi snakker sydfrankrig =) Til noget der hedder Ardeche, et par 100 kilometer fra Spanien =) Også et eller andet sted hen hvor der også er pool + man må have hund =) (Vi skal have Tica med, men franskmændene er åbenbart ikke glade for hunde + at de selv har en pool, så det har været lidt svært at finde en god plads, men det skulle være lykkedes. Har jeg i hvert fald hørt :D)

    Uha! Det bliver spændende når vi tre vi bare skal i byen sammen, så står den sgu på hygge nygge og fnisning hele dagen hva piger <333 smiley


    =)

    Wuhuuuuuuuu! En Cavalier King Charles måske :P???
    JA! Den er super super skæg! Det var sidste gang jeg skulle på arbejde i dag smiley


  • #42   17. jul 2008 Ej for satan jeg glemte sweet dreams..... Sorry!!!!!! Jeg husker det i dag Mia! Om jeg så skal sms´e dig smiley

  • #43   18. jul 2008 Ja ikke!?
    Jamen du er jo heller ikke særlig stor! Så du kan da ligge på gulvet ovre i bagage rummet ved siden af der hvor jeg sidder smiley
    Det ville være 100 % hyggeligt!!! smiley
    JO! Det skal jeg da i hvert fald! Har været planlagt længe smiley

    I må have det godt alle sammen =) Det bliver nok den sidste gang jeg skriver inden jeg smutter det her =)
    Og lige for en sikkerheds skyld Mia, får du den lige her også smiley
    Sweet dreams!!!!!!!!!!!! smiley


  • #45   18. jul 2008 jacob ha' en god tur smiley

    forstår godt du savner den smiley
    hehe tja det kunne blive bedre hvis mine forældres gård lå i danmark smiley


  • #47   4. aug 2008 Eeeeeeeeeeeeeeeej undskyld Mia!
    Der var bare så meget hysteri så jeg glemte helt at bede far om at holde til venstre, forbi Espergærde, da vi kørte på E45 =(
    Men jeg kan da sige at jeg havde en god tur =)
    Dog savnede jeg lidt Mia, f.eks. engang i mellem og ærgede mig utroligt meget over at jeg havde været så dum ikke at tage hende med!
    Der var faktisk overraskende lidt flotte piger at kigge på generelt, men i Ardéche området var pigerne satme flotte!
    Mig og Jesper forelskede os fuldstændig i følgende piger!
    : Belgieren, Barchicken og Fransk-pigen! (Vi kunne ikke snakke med dem - De snakkede sjovt nok enten fransk eller belgisk - så vi døbte dem selv smiley ) MEN hold da helt op mand! Hvor var hende belgier silden flot! Hun så ikke ud til selv at være klar over det! Men NØØØØØØØJ!
    Jeg tror simpelthen Belgien har samlet alt deres lækkerhed og stoppet det ned i lige præcis hende!


  • #48   4. aug 2008 Haha jacob det lyder som om du har haft en god ferie smiley

  • #49   4. aug 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah smiley
    Dog har jeg savnet mit klaver meget mere end jeg fattede! smiley
    Lige nu skal jeg bare lige have sagt hej til alle mine venner og derefter spille klaver så det basker smiley
    - Selvfølgelig har jeg allerede været igang! Først hilste jeg på Nuka, så spillede jeg klaver smiley også hilste jeg lige på vennerne OGSÅ skal jeg snart spille klaver igen:D
    Hvad med dig Sara! Har din ferie været god :D????
    - Er du blevet det man kalder taget af kødmarkedet!!!??? smiley


  • #50   4. aug 2008 Haha nice nok smiley
    tja jeg har haft en skøøøn ferie, dog føler jeg ik jeg har nået alt det jeg ville smiley
    Men jeg var i New York det var super nice, så har jeg været frem og tilbage i dk og sverige, plus jeg har fået en hvalp Mary smiley
    Og ja i lørdags kom jeg sammen med min herlige Jannick smiley


  • #51   4. aug 2008 Wuhuuuu!
    Sådan Sara!!!!!! smiley Så kom der sgu lige lidt sommer romance ind i billedet også smiley Det er bare herligt sådan noget!! smiley
    Det lyder godt nok også rart, alt det andet du har lavet, og en hvalp, det er da bare også virkelig fedt! Hvad race snakker vi om? =)
    Men hva søren er det for noget, som du ikke har nået???? =)


  • #52   4. aug 2008 Hehe ja det dejligt med lidt love smiley
    Det er en lille schæfer pige smiley
    tja jeg ville gerne have redet lidt i dk hos min bror og været sammen med nogle ride veninder, men det fik jeg ikke tid til, jeg ville gerne have været mere i byen med vennerne, også har jeg ik fået redet med min far, fordi han HELE tiden har så travlt, så han har ingen gang tid til sin egen datter... Også ville jeg gerne have nået at ride mere men jeg har bare ikke kun overskue det til tider, fordi jeg ved at køre lidt død her ude på landet, seriøst det sååå kedeligt at ride alene hele tiden...


  • #53   4. aug 2008 Haha det der med at ride alene kan jeg ikke sætte mig ind i smiley Har aldrig redet uden at der gik en eller anden ride sild foran hesten og trækkede den smiley
    Men det lyder da ellers som en del lidt nedrende ting!
    Det mest triste af det vil jeg da mene er hvis din egen far ikke engang har tid til dig! Det er for dårligt! Men kan i ikke også bare give det et forsøg bagefter ferien eller? =)
    UHA! DET glæder jeg mig satme til at se nogen billeder af smiley Der findes intet bedre end små søde scæfer hvalpe! Godt valgt Sara!!!!!! smiley


  • #54   4. aug 2008 P.s jeg har lige spillet alle de sange igennem jeg kunne på klaver smiley
    Lige for at være sikker på at de stadig sad fast!
    Det tog mig faktisk hele 50 minutter smiley
    - Dog med ca 5 minutters for sjov tid smiley


  • #55   4. aug 2008 Hehe tja, at ride alene er lige som at gå alene en tur, det føles bare ensomt smiley

    Tja, hvem ved måske får han tid en dag...
    der er billeder her inde af lille Mary smiley plus en video

    Orh nice, lær mig at spille xD


  • #56   4. aug 2008 Eeeeeej for satan! Jeg må snart få lært at reasearche lidt bedre tror jeg smiley Er faldet af på den siden jeg har været på ferie tror jeg smiley
    - Jeg tjekker dem lige =)

    Hmmmmmm når jeg skal gå tur alene plejer jeg at musik + Nuka med smiley Du kunne da prøve det samme smiley Bare husk at tjekke om hunden kan lide heste inden! Kan jo være stakkels Mary ikke er så glade for dem smiley
    Aaarh okay, den går vidst ikke alligevel smiley


  • #57   4. aug 2008 Hahahahaha hvor er hun da bare herlig smiley
    Det er utroligt hvor sødt sådan en hvalp kan opføre sig smiley Jeg har aldrig set nogen andre væsner gå amok på en vandpyt smiley
    Men hold kæft hun er nuttet =) Skal hun på hundeskole eller =)??


  • #58   4. aug 2008 Tja det ik det samme at tage flere dyr med, savner en person at snakke med, HESTE haløj, du ved smiley ingen af mine andre venner orker hører heste snak smiley

    Ja hun er herlig, .. yea hun var mega crazy!
    ja det skal hun, hun er ret dum overfor andre hunde hun ik kender :s


  • #59   4. aug 2008 Jaaah okay du har ret smiley
    Haha hvordan er hun dum over for andre :D??
    Men det lyder som en god idé at tage hende i skole =) Jeg synes virkelig det er irreterende når folk køber en hund og ikke tager den i skole også. Hunden går bare glip af en masse sjov + at den ikke knytter noget super stærkt bånd til nogen, har jeg da i hvert fald hørt!
    Men for satan hun går sgu amok på den stakkels vandpyt smiley MEN! I forhold til Tica, virker hun ganske normal!
    Tica er simpelthen noget af det mest underlige jeg nogensinde har oplevet smiley En ting er, at det er hende der er efter Nuka, driller hende, kradser i hende og vil lege osv. En anden ting er bare så madglad hun er! Hun er fuldstændig umulig at styre! Om man så sætter en skål mad på gulvet, og løfter Tica op vil hun fortsat løbe i luften, for at komme over til maden smiley En helt anden ting er når hun bliver vild smiley Her for ikke mange dage siden begyndte hun pludselig at spæne frem og tilbage i min mors og fars seng i campingvognen smiley Her snakker vi altså ca. 2 meter hvor Tica løb frem og tilbage i spurt konstant smiley Kæft det var et sjovt syn smiley


  • #60   4. aug 2008 altså hun gør som en gal og bider ud efter dem :s
    enig, hun skal helt klart til skole, det synes jeg alle hvalpe skal især store hunde...
    Haha hun lyder kær smiley
    Mary er os skør, hun elsker seriøst vand, hun ruder altid rundt i vandskålen osv. ret irriterende i længden der er altid en kæmpe sø rundt om skålen smiley


  • #61   4. aug 2008 Hahaha Mia din bette pige smiley
    Jeg er virkelig utrolig ked af, at jeg glemte dig!
    Dog vil jeg da alligevel godt liiiige høre dig, hvordan var det så med det der wellness på Bornholm :D? Var det godt??? Føler du dig mindre stresset ? smiley
    MEN! Jeg har nu altid holdt af at kigge på lækre piger smiley Det er simpelthen fordi de er så flotte! Så kan man ikke få øjnene væk! Og jeg vil næsten vove at påstå at Belgieren er en af det flotteste jeg længe har set!!!


  • #62   4. aug 2008 Jeps nemlig =) Der findes ikke noget mere irreterende end store ukontrollerede hunde der hopper op af én smiley
    Hun er skam også ganske kær!
    Lige her, for 10 minutter siden, gik jeg ind i stuen hvor hun lå på tæåået og kiggede! Så løftede jeg hende op på knæene! Så kunne hun ikke ligge sig til rette, så jeg lagde hende bare ned igen hvorefter jeg ville gå ud af stuen. Så så jeg lige at hun fik øje på noget i vinduet (der var bare ikke noget udenfor) så jeg tror det lille geni har set hendes spejlbillede eller noget!
    Så tænkte jeg bare "nånå, vi lader barnet" smiley Så gik jeg, lige i det at jeg går ud af døren, begynder hun at styrte frem og tilbage i stuen, og gø hver eneste gang hun nåede hen til en mur smiley Jeg ved bare ikke hvad der skete for hende! Jeg skyndte mig bare at komme af vejen og i det jeg lukkede døren råbte far lige "Jacob kom ind og hent den hund du har fået hisset op!!" Heldigvis! Med min snilde lod jeg bare som om jeg ikke hørte det smiley Nøøøøøj det var underligt!!!!

    Haha det var da ellers en sjov ting! og også ret nedern som du siger smiley Det må da være virkelig surt at hun skal koste rundt med den skål hver gang smiley Taber hun halvdelen af vandet ud af munden, ned på jorden, når hun har drukket af skålen :D???


  • #63   4. aug 2008 Haha nårrh hvor kært, hun lyder som lidt af en energi bumbe smiley

    Nej nej hun drikker lidt af vandet også springer bare ned i vandet og begynder at grave i det smiley


  • #64   4. aug 2008 Ja for fann smiley Det er også ret hårdt for Nuka, der har levet sine 9 år, snart, som det nøjagtig modsatte af en energi bombe smiley Hun synes det er for hårdt for hende, hvis folk begynder at nusse med hende og klø hende bag øret!!! smiley

    Nååh okay =) Gad godt vide hvad der sker siden hun gør sådan smiley Tror du hun kan se sit eget spejlbillede :D???


Kommentér på:
PINLIGT...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce