1.979 visninger
|
Oprettet:
SNAKKETRÅD {{forumTopicSubject}}
Nu må man jo ikke gå ud og snakke sådan rigtig --- i hvert fald kun, hvis man skal hen og handle
------ jeg var henne og købe noget ost -----
--- og jeg havde håndsprit med
Men her i formiddag tænkte jeg ----- man må ikke deltage i hverken det ene eller det andet ----- Men jeg kan da i hvert fald gå ned og arbejde i min have ---- Så det gjorde jeg
jan 2014
Følger: 20 Følgere: 236 Emner: 468 Svar: 12.805
jan 2014
----- jeg er i gang med at skure fliser på altanen ------ én ad gangen -- og så måske én lidt senere på dagen
Ja og så har jeg min motionscykel ---- så den tager jeg en tur på nogle gange i løbet af dagen ---------------
Ja og så er der gået sport i at få det mad, jeg har i huset til at slå til så længe som mulig ----
Nu er det to uger siden, jeg sidst har været ude og handle --------- og jeg regner med, at der går tre uger mere, inden jeg skal ud og handle
jan 2014
----- De er vist vant til, at de ikke skal puste folk ind i hovedet ----
og jeg garderer mig med håndsprit
Jeg er spændt på, hvordan det går
jan 2014
I går gravede jeg et par eller ja lidt flere tomatpanter op her ude i haven --- de formerer sig jo fra år til år - så der bliver flere og flere ----- Så jeg tog nogle tomatplanter med ned i min anden have --- og så var jeg i gang med at rense jord -- inden jeg kunne plante dem der
jan 2014
så nu er haven da blevet vandet
jan 2014
-- eller efter Sankt Hans, som man jo siger, det skal være
jan 2014
------- tidlig på dagen, hvor der er knap så varmt ----- ja og sidst på dagen ---- Men midt på dagen har der godt nok været for varmt til at lave noget
jan 2014
---- jeg aner jo ikke hvor det foregår henne
---- Jeg synes heller ikke, jeg har behov for at blive testet ----
Jeg er god til at holde afstand ------ og spritte hænder -----
------- Men jeg har lovet mig selv, at jeg skal vaccineres på et tidspunkt ----- men jeg ville allerhelst vente, til man "bare" kan få en tid hos sin læge, og så blive vaccineret
jan 2014
--- selv om det er sommertid nu, og jeg så faktisk er stået en time tidligere op
Ja det er da dejligt at skrive lidt herinde igen
jan 2014
---- men jeg har heller ikke været udenfor en dør i dag.
ååh jeg har nogle grene liggende her ude i haven ---- som har ligget der fra sidste år engang - ja nogen af dem har vist ligget der fra året før igen
---- dem skal jeg altså have klippet i småstykker
--- så det mangler jeg noget lidt bedre vejr til at går i haven og gå i gang med
jan 2014
Der er i hvert fald hvidt herude --- ja og der ligger et pænt lag sne --- det har sneet det meste af dagen her
--- og nu er klokken 13.45 ca. og det sner stadig.
jan 2014
--- og der er omkring 5 graders varme her udenfor
---- og sneen er helt væk igen
jan 2014
--- og jeg har været her ude i haven i formiddag og "rydde op" ---- jeg fik samlet en hel stor pose med affald ---- og det har jeg været nede på vores genbrugsplads med
Men det der med frostvejr --- jeg hørte lige i radioen, at der kunne komme ned til 3 graders frost i nat
---- Men vi er også i en tid, hvor der som regel altid er stor forskel på nat og dagtemperatur
--------- der er altid en periode her i forårstiden, som jeg oplever det, hvor der er stor forskel på nat og dagtemperatur
Men jeg tror vi får en god sommer i år
SNAKKETRÅD
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside