{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplevelser (både sjove og ubehagelige)
  • #1   16. mar 2008 heh ja der er mange sjove ting

  • #2   16. mar 2008 Har lige en jeg kan fyre af for at vise hvad det f.eks kan være vi kan skrive om her:

    En af de gange hvor jeg har været ved at skide i mit tøj var i en lille snotby på Fyn der hedder glamsbjerg. Her ligger "hjørnet" som er et lille diskotek. Nå men her stod jeg sammen med en makker som jeg aldrig havde mødt før og ikke vidste om jeg kunne stole på.. Anyway en idiot smider sit ølkrus lige i døren så der plasker øl op på mig. Jeg råber efter ham at han skal komme over og samle op, og hvad det i øvrigt er for en opførsel.

    Lige overfor er der en parkeringsplads, hvor han går over til en bil. Jeg råber til ham igen og går lidt efter fordi jeg var temmelig pisset over hans opførsel.

    Han vender sig rundt ovre ved bilen og råber om jeg gerne vil skydes.

    Jeg råber tilbage at det syntes jeg da han skal (er jo så vant til tomme trusler) og siger til ham at hvis han nu vil skyde mig vil jeg råde ham til at ramme rigtige første gang medmindre han vil spise mad med en ske resten af sit liv!

    Han åbner bildøren og tager noget om på ryggen og begynder at gå over mod mig og min makker. Min makker kigger over og jeg kan se han har set et eller andet. Jeg prøver at flytte mig sidelæns så jeg kan se hvad han har, men fanger kun et lysglimt som om han har noget metal. Jeg tænker at det ikke er en pistol men måske en stor kniv eller lignende.

    Han stiller sig op ca 3 meter fra mig hvor jeg står ved siden af et stor "åben" skilt (dem der kan foldes ud).

    Han spørger igen om jeg nogensinde har set en pistol.

    Det svarer jeg ikke på men løfter istedet skiltet op og er klar til at kyle det direkte i madkassen på ham hvis han rører sig.

    Han nikker mod mig og siger: "så kan du lære det spasser" til mig og jeg er meget tæt på at kaste skiltet i fjæset på ham da han pludselig løber tilbage til bilen og kører sin vej for fulde omdrejninger. Da han kører forbi kaster han genstanden mod mig.. EN PEPSI MAX DÅSE ???!?!?!?!

    Anyways vi puster lige ud og griner lidt af det og aftenen går sin gang. Men ca 1 time efter kommer han kraftedme tilbage og vil ind. Jeg siger til ham stille og roligt at han ikke kan komme ind her pga situationen lige før og at han har fået karantæne fra stedet. Det vil han ikke acceptere og spørger hvad jeg vil gøre. Jeg siger bare til ham at han ikke kan komme ind, og at han har karantæne (igen). "Jamen hvad vil du gøre hvad vil du gøre" siger han hånende af mig og begynder at gå frem mod døren. Jeg griber lynhurtigt fat i hans arm og tager et greb om hans kæbe som jeg drøner bagover så han ligger sig ned. Jeg vrider hånden på ham og ½ sekund efter ligger han i en perfekt kombineret arm/benlås. Min makker kommer løbende med en strips og stripser hans arme og jeg ringer til politiet.

    Dengang var det ASSENS politi og længe skal man lede efter inkompetente betjente. Jeg fortæller vagthavende hele historien og siger jeg gerne vil melde ham for at true mig på livet, samt hærværk (ølglasset) og at han kastede en dåsesodavand efter mig. Vagthavende spørger om jeg har arresteret ham hvortil jeg svarer JA: Vagthavende stønner opgivende og siger de er der om 3 kvarter.

    EN hel time efter kommer der så en patruljevogn. De bliver straks sure over stripsen og vil til at anholde mig!! Jeg siger at det kraftedme er det dummeste jeg nogensinde har hørt og at der i min verden er 3 muligheder med sådan en papkasse som ham vi har taget. Enten det vi har gjort hvilket vi ikke må, eller at klare det selv med lidt klaps omme bagved hvilket vi heller ikke må, eller at lade idioten gøre som han vil hvilket bare IKKE SKER mens JEG er på arbejde!

    Betjenten kigger opgivende på mig og siger at så må vi bare klare det selv og så kører de... !

    Idoten fik en gang prygl, og jeg var dybt forarget.

    Andre med totalt rådne oplevelser med politiet ???


  • #3   16. mar 2008 Ja jeg og min makker var på vagt til en koncert også kommer der en ældrer fin dame hen til os det ser ud som om hun vil spørge om noget men nej hun prøver at lange ud after os og rammer forbi så vi tager ved hende og får et par håndjern på hende og aflever hende til politiet som bare kigger dumt på os og siger det er op til os selv

  • #4   16. mar 2008 'Syntes politiet er sunket meget i niveau med tiden... KAn huske en gang hvor de kom med det samme og ikke satte spørgsmålstegn ved håndjern. Det tog bare idioterne med uden at stille spørgsmål. I dag skal man fandme være sikker i sin sag...

  • #5   16. mar 2008 ja de må snart se at oppe sig de er meget langt nede

  • #6   16. mar 2008 Så gik det galt for en af mine kolegaer i aften han fik slået to tænder ud og en brækket næse

  • #7   16. mar 2008 Puha... Havde en sidste weekend der fik et ølkrus i madkassen og blev syet med 23 sting i panden. Han ligner frankenstein i dag..

  • #8   16. mar 2008 havde et par i går. der ikke kunne vente med sex indtil de kom hjem, hun var godt i gang med at give ham et bj, jeg bad dem om at gå hjem og ordne resten

  • #9   16. mar 2008 Hehe ja det ser man jo af og til :o)

  • #10   16. mar 2008 Det er nok det jeg ser oftest også at de laver andrer ting

  • #11   17. mar 2008 Ang. sex på steder;

    Jeg venter ALTID nogle minutter, hvis jeg har set, at de er gået ind på fx. et wc. Så slæber jeg dem ud, så ALLE kan se dem! hehe.

    Det er en herre-sjov reaktion på "sex-udøverne" (hehe) når jeg brasser ind og afbryder dem.

    En gang i Odense, så jeg også et par gå ind på wc´et... Jeg kiggede på mit ur og gik der ned 4 min. efter. Jeg låste døren op, åbnede døren og råbte på en og samme tid: "DET ER VAGTEN". Tro mig, de blev herre-bange og skreg helt vildt. Pigen havde sågar taget sokkerne af! Jeg tog dem med ud og fortalte dem at de havde ½ års karantæne på stedet og smilede til dem. Da de var kommet ud, kunne "drengen" ikke lavde være med at grine en lille smule. haha.


  • #12   18. mar 2008 he-he

Kommentér på:
Oplevelser (både sjove og ubehagelige)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce