{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

POLITIK {{forumTopicSubject}}

Nu vil Socialdemokratiet samarbejde med DF på visse områder -- var det topskatten bla.?

Så kommer jeg til at tænke på - Kunne de måske så enes om at "vælte regeringen" ???

Og jeg sidder og tænker på - Hvordan er det "man vælter regeringen" ????
Der er en masse love og regler, der spiller ind der
Det er jo umulig at holde styr på alle de regler for os almindelige mennesker --- men mange gange vist også for politikerne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  POLITIK
  • #3   13. aug 2016 Jo før des bedre smiley

  • #5   14. aug 2016 Men skulle vi være så heldig at få en ny regering

    Hvem skal så være statsminister? smiley smiley smiley smiley smiley


  • #6   14. aug 2016 Jeg forstår mindre og mindre og mindre socialdemokratiet

    Det er da vist også flere år siden at min svigerinde, der en gang var lokalpolitiker for socialdemokratiet, meldte sig ud af socialdemokratiet

    Hvorfor går Socialdemokratiet ikke i en tættere samarbejde med SF - Det savner jeg i hvert fald


  • #8   14. aug 2016 Ja men så skal han have lov at sidde i mindst to periode --- de første 4 år det er der, hvor man øver sig i at være statsminister
    (Helle kunne også godt have brugt en periode mere )

    og de næste 4 måske 8 år, det er så der de rigtig kan gå ind og markere sig.


  • #10   14. aug 2016 Men Pia Olsen Dyhr som er formand nu - hun er da i hvert fald god -- hende er der da ikke noget i vejen med

  • #13   24. aug 2016 Nå, er det hans egen beslutning ??

  • #15   24. aug 2016 gad vide hvor han så skal hen og lave ulykker

  • #18   26. aug 2016 jeg hørte én forklare i radioen hvorfor man burde føre SKAT tilbage til som det var før de lavede det om i 2004 - under Anders Fjog regeringen

  • #20   26. aug 2016 Ja og nu er det så meningen at de skal have 2000 nye medlemmer ----- og så skal de have noget bedre IT systemer

    -------OG så er det jeg straks tænker
    Hvad fanden hjælper det med noget godt IT, når ikke de ansætter nogen af de folk der har forstand på den slags (altså IT)


  • #22   26. aug 2016 Der var meget der gik i vasken, da de nedlage amterne og lavede om på alle kommunerne - Det var jo der de også lavede helt om på SKAT
    Eller i hvert fald der omkring

    Jeg kan huske på min arbejdsplads i hjemmeplejen - da var der lige pludselig ikke noget, der fungerede - - det kan godt være jeg overdriver - men der var mange problemer -----

    Ja nu hører jeg lige én sige i radioen ---- kommunerne under kommunesammenlægningen, de var ikke lige gode til at give referat videre til dem der skulle styre det --- 2005 var det, siger de også -


  • #24   26. aug 2016 Ja det skulle de aldrig have gjort ----- eller også skulle det være foregået i et stille og roligt tempo -- og lidt ad gangen

    og det har jeg altså indtryk af, at venstrefløjen er bedre til -- og derfor ser det nogen gange ud som om der slet ikke sker noget, når de har regeringsmagten - men ok, de laver jo også brølere ind i mellem --


  • #26   27. aug 2016 Og så er jeg tilbage til det jeg siger:
    Man skal forsøge at ændre det til noget bedre stille og roligt, lidt ad gangen ----
    - Og det er jeg faktisk sikker på at både S og de radikale har forsøgt på ----
    Det er bare ikke det journalisterne fokusere på ----- de vil hellere fokusere på skandaler


  • #30   29. aug 2016 I stedet for at sænke top skat og al deres pjat,

    -- så burde de forbyde en hver form for spil, hvor der er penge involveret ---

    og så lad dog folk ryge, hvis de har lyst til det


  • #31   31. aug 2016 Der skal være vækst i den offentlige sektor ??
    Jeg fatter ikke hvad han mener med det - ham Anders Samuelsen fra Liberal Alliance smiley smiley smiley smiley smiley smiley


  • #34   1. sep 2016 Ja for ungdom og uddannelse er vores fremtid ---- også dem, der aldrig får gjort uddannelsen færdig. De har alligevel lært noget af det.



  • #37   3. sep 2016 Jeg forstår ikke den regering

  • #38   4. sep 2016 Hvem har fundet på at de velstående kun motiveres ved at få mere,
    mens de økonomisk fattige omvendt kun motiveres ved, at man tager fra dem?


  • #41   14. sep 2016 Ja mon ikke Socialdemokratiet kunne være med til at vælte regeringen her -------

    Der vil jeg nok sige, der er de lidt tumpet - hvis ikke de udnytter en evt. chance for at vælte den åndssvage regering


  • #43   14. sep 2016 Ja det giver endnu mere grund til at stemme på Alternativet næste gang

    De gør nemlig en stor indsats for at bryde den der vanetænkning som florerer på Borgen


  • #45   14. sep 2016 Jeg synes vi bør nedlægge dansk folkeparti og socialdemokratiet

    --------- De snakker om Blå Bjarne - noget med én, der har skrevet en bog
    Det er en skam de ikke kan høre, at jeg jeg sidder og skælder dem ud


  • #46   14. sep 2016 blå Bjarne

    fiktiv mandlig arbejdervælger der svinger mellem at stemme socialdemokratisk og borgerligt SPROGBRUG kendt fra 2010

    'den blå Bjarne' – svingvælgeren alle partier bejler til, fordi han i princippet kan afgøre, om regeringen i Danmark bliver rød eller blå BT.dk2012

    Den blå Bjarne, der afgør valg i Danmark, har lagt armene over kors og råbt et rungende nej Pol2012



  • #48   15. sep 2016 Ja det er ikke nem at vide, hvad det ender med

  • #50   15. sep 2016 Jeg kunne bedre forestille mig at de konservative kunne finde på det, hvis de ellers har stemmer nok til det

  • #53   17. sep 2016 Ja lad os nu få valg smiley smiley

  • #57   27. sep 2016 Ja ham kommer vi til at savne -----------

  • #65   3. okt 2016 NEJ NEJ NEJ man skal IKKE stemme blankt ---

    Så ender det med at det bliver en idiot som TRUMP, der får lov at styre - han svømmer også i penge


  • #68   4. okt 2016 Løkke udskriver ikke valg, hvis han på nogen som helst måde kan undgå det

  • #69   4. okt 2016 Jeg fatter ikke, at vi skal have et rigere Danmark --- NEJ MEN

    vi skal da bare fordele goderne lidt bedre -- og bruge pengene lidt mere fornuftigt --- vindmøller f.eks. smiley


  • #73   21. okt 2016 Nej det kan man da heller ikke forlange, når ikke de selv kan finde ud af det -- og det hele kommer helt bag på dem

    Men ham Messerschmidt der, ham har jeg også læst en bog om --- og ud fra den bog, så undrer det mig ikke spor - alt det roderi


  • #75   21. okt 2016 Ja grotesk smiley

  • #76   22. okt 2016 Nå nu er Morten Messerschmidt blevet langtidssygemeldt.
    Han fik et ildebefindende og blev indlagt - og mere har vi ikke fået at vide om det


  • #78   22. okt 2016 Nej det lyder ikke særlig fornuftig ----- men han har nok ikke tænkt så langt i den tilstand -- han er jo trods alt kun et menneske

    Men forstår bare ikke at den mand har fået så mange stemmer - som de siger han har - jeg har svært ved at få øje på det populære ved ham - Kedelig slipsedreng smiley


  • #80   24. okt 2016 Efter hvad jeg kan høre, så er planen at han stiller op til folketinget næste gang

  • #84   25. okt 2016 Det ville egentlig være en god idé - især hvis der så var deltagere fra de forskellige lande

    Jeg savner nogle programmer på TV om de forskellige EU lande ---- Ikke mindst på DR


  • #87   25. okt 2016 Nå så har jeg da overset dem --- Har du navne på programmer (så jeg evt. kan finde dem her på nettet)

  • #89   4. nov 2016 Jeg sidder og tænker på, hvad foregår der i hovedet på dem, der stemmer sådan noget igennem -
    --- hvis der i det hele taget foregår noget i hovedet på dem


  • #91   4. nov 2016 6,6 millioner -- ja vi er vel 5,5 millioner indbyggere i Danmark --- Hvis vi betalte 2 kroner hver en gang i mellem --
    - så ville der jo være rigelig til herberg, varmestuer, gratis mad osv.


  • #93   6. nov 2016 Jeg synes
    partiet Alternativet er tættest på det, som jeg kalder
    Sund fornuft


  • #96   8. nov 2016 Spørgetimen, har den ikke været der hele tiden???

  • #102   9. nov 2016 Det er en syg verden vi lever i.
    Tænk at så mange mennesker kan finde på at stemme sådan smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley
    Jeg sidder og hører om det i radioen ---- det virker totalt surrealistisk

    Hillary Clinton er gået hjem, sådan helt bogstavelig - jeg kan godt forstå hun trænger til et par timer på øjet efter alt det ræs


  • #105   9. nov 2016 Ja og der er mange, der ikke kommer hen og stemme,
    fordi man selv skal sørge for at få fat i en stemmeseddel og få lov til at stemme ---- det er jo også derfor, at stemmeprocenten er lav


  • #107   10. nov 2016 Nej - så hellere Mc Donald sammen med ungerne

    trump - det må være udledt af - tramp på smiley smiley


  • #110   10. nov 2016 Fordi Herning er en populær by - Herning er en by i udvikling

    Og efter hvad jeg fornemmer så er der ikke rigtig gang i Odense - der sker ikke rigtig noget

    Det er bare mine fornemmelser - de kan jo godt være forkerte smiley smiley

    Men når jeg tænker politiskole - undervisning - og de skal ud i virkeligheden, der hvor tingene sker - så tænker jeg København eller Århus

    Og så kunne de lægge nogle mindre afdelinger ude i yderområderne - så politifolkene også får en fornemmelse for, hvad der sker derude

    men jeg har nok slet ikke forstand på det smiley smiley


  • #112   11. nov 2016 Jamen du har fuldstændig ret !!

  • #114   11. nov 2016 Ja smiley men det er ikke min skyld smiley

  • #116   13. nov 2016 Ja det bliver vist også for dyrt at bygge sådan en mur

  • #117   16. nov 2016 Den politiske situation i verden af i dag = Eddikesyre

  • #119   19. nov 2016 Jeg synes han er underlig, den Løkke, han klæber til taburetten smiley smiley smiley

  • #122   19. nov 2016 Og med den ny regeringssammensætning,
    så er situationen en hel ny, så nu behøver Anders Samuelsen ikke mere holde fast ved sit krav om topskattelettelser

    Jo de er dygtige smiley


  • #124   19. nov 2016 Hvis jeg var Løkke, så udskrev jeg valg -

  • #128   21. nov 2016 Ja og Løkke klistrer stadig til taburetten

    Jeg var der i begyndelsen af nullerne til et møde i De Radikale --- og jeg mener at det var Anders Samuelsen der kom med et eller andet forslag for Århus, hvor jeg tænkte: Er han ikke lidt tosset i hovedet
    Jeg tror det var ham
    Hans tankegang ligger i hvert fald langt fra De Radikale


  • #131   22. nov 2016 Godt skrevet smiley ----- Men jeg foretrækker nu Olsen Banden smiley smiley smiley

  • #134   24. nov 2016 Så vidt jeg hører det så bliver det nok først efter weekenden - den ny regering

  • #136   24. nov 2016 Jeg håber de vipper hende Inger Støjberg ud.
    Der er rigelig med støj i forvejen


  • #138   25. nov 2016 Hvad gør han?

  • #140   25. nov 2016 Nå jeg hørte i radioen forslag om, at man absolut skulle købe noget i butikken for pengene - man kunne ikke få dem udbetalt

    Som jeg hørte det, ville man forebygge, at udlændinge kunne komme hertil og samle flasker og tage pengene med hjem

    Men lige gyldig hvad , så kan jeg ikke se formålet - og folk kan jo bare lade være med at smide flaskerne -- Det er da kun godt, at der er nogen, der samler dem sammen og får glæde af det


  • #142   27. nov 2016 Ja og sportsgeniet, jeg kan ikke huske hvad han hedder LA , han får nok også en ministerpost
    idrætsminister - smiley smiley smiley

    --- men endelig ikke kulturminister ej heller økonomi minister eller andet


  • #146   28. nov 2016 Jeg synes jo at de konservative er det bedste parti på højrefløjen -- så det lyder godt med de tre medlemmer

    Men jeg kan se der har været frostvejr i nat og nu også -- der er koldt - også på borgen smiley smiley

    Det kræver mere kaffe det her


Kommentér på:
POLITIK

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce