{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

godt jeg fik stivkrampe vac. sidste år {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, så er jeg glad for at jeg fik stivkrampe vaccination sidste år.... for i søndags skulle jeg rydde op i en gammel heste boks, så jeg kunne få hestene ind... jeg stak mig på alt... gamle rustne søm, glasskår, ja selv et stykke træ smurt ind i flydende rottegift... puha det var vammelt, men jeg fik ryddet op... så stod der en gamml slibemaskine, som jeg skulle stille på staldgangen... nå ja, så gør man det, man lytter vel til den gamle...

så i dag da jeg skulle give hestene wrap-hø, bakker jeg ind i stalden med trillebøren, og ned af staldgangen.... og så sker det... ****bang***** og så hamrer jeg min hånd ind i den forbandede slibemaskine, og er så uheldig at på en 5cm, lang tynd glasskår ind under negleroden, og et stykke ind parallelt med neglen... der er ca. 1cm glas, under huden på mig... adw....så kommer min far ind i stalden, og hjælper mig med at få glasskåret ud... trækker den ligeså langsomt ud.... det bløder ikke, til gengæld kommer der ulækkert klar væske ud... puha... nå men hvis der går infektion i det, må jeg jo hellere tage til læge... det er da bare heldigt at det ikke gør ondt....


Men for helvede, hvorfor kunne jeg ikke bare have smidt den forbandede slibemasine ud, så ville det ikke have sket...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt jeg fik stivkrampe vac. sidste år
Kommentér på:
godt jeg fik stivkrampe vac. sidste år

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce