{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

hjælp? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg oversat flere sider engelsk, og kan virkelig ikke komme vidre med den sidste side jeg mangler Ö Har siddet og kæmpet med det i over en time nu, der er ingen hjemme til at hjælpe mig, og min forpulede ordbog er på skolen ;/
Det her kunne godt lyde som en stor fed løgn, men det er det ikke. Har været syg i laaang tid, og prøver virkelig at gøære mit bedste på at indhente det (:
Vil i hjælpe? Det er oversættelse

What the Animal Rights activists say

Animals are different from us in the way their bodies work and react. As a reslut, animal experiments have undoubtedly done more harm than good to scientific progress. Future medical advances and human safety will not be achieved througe animal research. Infection, diet and health conditions, not by vaccines developed through animal experiments. Animal research is no longer necessary because medical progress can now be made through population studies and work on tissue culture ..

Håber i vil hjælpe. Men hjerne kan ikk mere

/JK'


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp?
  • #1   25. jun 2007 Er ikke ret god til engelsk men kan li se om jeg kan få en ven til at oversætte det.

  • #2   25. jun 2007 Hvad Dyre rettigheder aktivister siger:

    Dyr er forskellige fra os, på den måde deres kroppe virker og reagerer. Som et resultat, har dyre eksperimenter udentvivl gjort mere skade end gavn til videnskabens fremskridt. Fremtidige medikalse fremskridt og beskyttelse af menneskene, vil ikke blive opnået gennem dyre undersøgelser. betændelse, diet og "godt helbred", men vaksiner udviklet gennem dyre dyreeksperimenter, er ikke længere behøvede pga den medecinske fremskridt som nu kan blive lavet gennem populations studier og arbejde på "serviet kulturen"

    Det var hvad han skrev håber på det er rigtigt smiley


  • #3   26. jun 2007 Tak(:


Kommentér på:
hjælp?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce