{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Jeg brækker mig over licensen... {{forumTopicSubject}}

Kom til at tænde for DR1.....

Andreas Bo og Sidse Fisker havde det dejligt sammen. Andreas lå og padlede rundet på et surf bræt, og Sidse grinte som blev hun kildet i sin våde mis med en gåsefjer.

Jeg fattede ikke pointen....

Men jeg fattede, at når man skal betale Andreas Bo, som ikke gør dette gratis, ja så er der selvfølgelig kun genudsendelser på krimi programmet i aften.

Skam jer DR, for nok en gang underlødigt lort!!!

Blog indlæg....? Måske, men i må da gerne mene noget.


Kommentarer på:  Jeg brækker mig over licensen...
  • #1   8. jul 2016 jeg har ikke tændt for fjernsynet og er ikke spor ked af det smiley smiley
    det giver ingen mening at få højt blodtryk pga de mange genudsendelser og andet lort.


  • #2   9. jul 2016 Fuldstændig enig..... smiley

    Det er sgu et noget sløjt tv program.
    Ligegyldigt LORT er der masser af, men kan man få nogle nyheder til sin morgenmad, på hverdage, inden man skal på arbejde??? smiley
    Nææ nej. Det er skam aaalt for dyrt at lave..... smiley

    Public Service kanal mig i røven...!! smiley


  • #3   9. jul 2016 Jeg er ikke enig med jer. For en sølle tier om dagen, får man da rigelig med ny underholdning ind I stuerne - også i denne sommerperiode. Mange af os har lige set en lang række EM-kampe i fodbold, andre har sværget til Wimbledon-tennis og atter andre følger for tiden Tour de France. Herudover bør det vel også lige tilføjes, at der står et OL for døren !

    Selvfølgelig er der mange genudsendelser eller ikke-genudsendelser, som - efter at have set dem - ingenlunde kommer til at ødelægge ens nattesøvn, men meget afhænger af hvilke programmer man interesserer sig for og både på DR1, DR2, DR3 og DR K er der en lang række helt nyproducerede programmer eller serier fra udlandet, som aldrig har været vist før - men det kræver nok, at man er sådan lidt kulturelt interesseret, for taler vi blot tju-bang, er der ganske rigtigt langt mellem de film, der aldrig har været vist på tv før.

    Jeg ved ikke rigtig om Grevens indlæg vedrører DR1 specifikt eller alle tv-kanalerne, men jeg gætter på sidstnævnte.


  • #4   9. jul 2016 Frank,
    Hvilke nyproducerede programmer og serier ser du på DR 1,2,3 og K? smiley smiley


  • #6   9. jul 2016 Andreas Bo og Sidse Fisker er 2 selvglade, der er dødkedelige at se på, Andreas Bo skulle være noget så sjov, jeg kan bare ikke få øje på det, jeg ville nok falde i søvn til det smiley smiley smiley

  • #7   9. jul 2016 Inngen "overgår" Lise Rønnes skrigende stemme og kunstige adfærd. Gud bevare Danmark.


  • #8   9. jul 2016 Ja, jeg kan ikke holde selvglade studieværter der spørger og svarer selv, jeg zapper videre, derfor skifter jeg tit batterier smiley smiley smiley

  • #9   9. jul 2016 Jeg kan ikke klare Ida Wohlert og hendes hestetænder.... smiley

  • #10   9. jul 2016 Jeg kan godt li Jess Dorph - men han har haft en ordentlig nedtur, synes godt om hans humor smiley

  • #11   9. jul 2016 Jes, Jess Dorph er en der gør TV2's programmer spændende, har fin humor og god kommunikations evner.

    Hr.Greve , jeg tror Wohlert har fået nye tænder, jeg hører ikke længere de meget specielle "fffs" lyde når hun snakker. smiley Men hun er trods alt sympatisk. smiley


  • #12   9. jul 2016 Janni Pedersen på tv2 news snupper jeg overhovedet slet ikke - kæft, hvor er hun bare irriterende smiley

  • #15   9. jul 2016 Det vil tage et split sekund at finde ud af det, OS smiley

  • #16   9. jul 2016 HM Ja jeg kan nu godt li DR1 nyder det om formiddagen når jeg ser krejlerne køre rundt og købe ind og licensen - den skal bare betales smiley

  • #18   9. jul 2016 Ja, det kan vi godt sige smiley

  • #19   10. jul 2016 Svar til Elena: Igen afhænger det af hvad man interesserer sig for, men på DR1 findes der et program ved navn "Skattejægerne", som i hvert fald sender nye afsnit hver gang og herudover er der "Guld i købstæderne" - også helt frisk fra fad - endda med en ny og meget charmerende værtinde.

    På DR2 er det et to timer langt program hver lørdag, hvor Agger og Hjernøe besøger USA og taler med spændende mennesker og så er der også helt nye programmer med Jeppesen med start i den kommende uge.

    På DR3 er der jo så helt nyt fra heltene i politiserien "Ripper Street" og yderligere et par friske udsendelser, som jeg så ikke ser.

    På DR K er der gang i den fra Brasilien og et helt ny programserie om rigdom I adelen gennem de seneste 300 år samt helt sikkert et par andre helt nyproducerede udsendelser.

    Nogle af jer vil sikkert sige GAB til ovennævnte, men debatten går jo i første omgang på "at der kun er genudsendelser" på tv-kanalerne og det er i hvert fald ikke korrekt - og så har jeg endda kun medtaget nogle af DR's kanaler.

    Jeg medgiver, at der er mange genudsendelser, men det drejer sig nok primært om film og krimiserier og igen er der jo som alt andet i tilværelsen tale om smag og behag.

    OG så bør man vel endnu engang gøre opmærksom på at der er masser af direkte sport for tiden (i øvrigt også EM i atletik på DR3), som jo besætter en pæn bid af programfladen - så den tier vi måske max giver ud om dagen, er givet godt ud, synes jeg smiley


  • #20   10. jul 2016 Men Frank.

    Lad os prøve lige at holde os til krimierne på DR1, og det har intet med smag og behag at gøre, for jeg kan godt lide de krimiserier, men når jeg har set de samme afsnit 4-5 gange af de ellers glimrende, Johan Falk, Bech, Wallander etc, så er der faneme gået noget galt!


  • #22   16. jul 2016 Der er mange genudsendelser så når dr kræver licens så sender jeg sidste års indbetalings kvittering. Lige for lige smiley

  • #23   16. jul 2016 Og så kvitterer de med en OK seddel smiley smiley smiley

  • #24   20. jul 2016 Der er netop offentliggjort en måling der klart beviser, at langt de fleste programmer, som f.eks. DR1 og TV2 viser for seeerne i primetime denne sommer IKKE er genudsendelser, men derimod splinternye produktioner, så hermed må denne diskussion forstumme.

  • #25   20. jul 2016 desværre Frank, smiley
    folk er utilfredse, og ingen kan ikke spise dem af med målingsresultater

    http://nordjyske.dk/nyheder/danskere--doedssyge-genudsendelser/0f45fe6a-bd89-44e3-97ad-9fe42df3e412/112/1513

    Det at medier undersøger og frikender sig selv gør ikke indtryk på nogen smiley smiley


  • #26   20. jul 2016 Jeg synes jo det er skønt, at man her mange år efter det oprindelig blev sendt, kan sidde og se et program, som man den gang aldrig fik set :

    https://www.dr.dk/tv/se/loerdagshjoernet/loerdagshjoernet-dan-turell-2

    Dan Turell i lørdagshjørnet smiley smiley


  • #27   4. aug 2016 vorherre til hest smiley

Kommentér på:
Jeg brækker mig over licensen...

Annonce