{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Birthe  H
Birthe H
Tilmeldt:
9. maj 2017
Følger: 8 Emner: 1 Svar: 1

Ombetrækning {{forumTopicSubject}}

Mangler lidt info om ombetrækning af min mormors gamle sofa(arvestykke)

Kender I dem her:

moebelfabrik.dk/

Anbefalet af en bekendt som de bedste. Jeg har dog nogle forbehold, da det er 'langt' væk.

Måske nogle alternativer i Nordjylland?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ombetrækning
  • #1   9. maj 2017 Hvad med at lave din reklame det sted som høre til her - det er ikke et emne som høre til her i opret forum

    Det er famdme ikke raket videnskab at finde en der kan ombetrække...måske hvis man er total hjernedød - adhd eller tæt på at tage biletten.


  • Birthe  H
    Birthe H Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 8 Emner: 1 Svar: 1
    #2   17. maj 2017 Hele din profiltekst er en lang reklame, din adhd-hjernedøde og tæt-på-at-tage billetten idiot!

    Er der evt. nogle der kan give et lidt mere fornuftigt svar end ovenstående konspirationsteoretiker?

    I og med at Baboom er et forum hvor der tidligere er stillet et lignende spørgsmål - ja, jeg søgte faktisk først - så troede jeg det var helt okay!

    Hvis sofaen bli'r ødelagt, så vil det være brandærgerligt!


  • #3   17. maj 2017 Birthe

    At du vil have ombetrækket en sofa høre ikke under debat men under køb og salg.

    Og hvordan kan min profil tekst være en lang reklame for jeg reklamere ikke for noget som koster noget. Eksperten.dk koster heller ikke noget.

    Jeg reklamere heller ikke for et nyt vinprogram men påpeger hvad jeg arbejder med og har arbejdet med privat.

    Med hensyn til ombetrækning er der masser steder i Danmark som tager sig af arvestykker og det er vel ikke svært at google det og ringe eller kigge på deres website eller se om de har dårlige anmeldelser.


Kommentér på:
Ombetrækning

Annonce