{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Ringparken i Slagelse. {{forumTopicSubject}}

Ja nu ved jeg ikke om i har hørt nyhederne om hvordan FOB i Slagelse varsler husleje stigninger for beboerne i Ringparken, grundet alt den hærværk og læste at der var en der udtalte at man ikke var klarover hvem der lavet den hærværk.
Ja men så må den der udtaler sig være stære blind, når men dejligt at der begynder at ske noget + det bliver sjovt at høre om det beboermøde der skal holdes der ude (var det den 20/2, hvis jeg sådan lige husker rigtigt) og ja det er jo ok at dem der laver hærværk skal betale + når det gør ondt på folks-pengepung komme folk op fra deres lænestole.
Når men må jeres aften forsat forblive god smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ringparken i Slagelse.
  • Entrelac T
    Entrelac T Tilmeldt:
    jan 2017

    Følgere: 2 Svar: 26
    #1   11. feb 2017 Trist. Men medmindre der er en gerningsmand (eller flere) man kan sende regningen til, så er der jo kun beboerne til at betale.

  • #2   12. feb 2017 Entrelac T enig og er nu ret sikker på at der er mange ude i Ringparken der ved hvem der er hærværksmænd og som sagt kommer det nok frem når folk skal have penge op af lommen.
    Jeg er jo også af den mening af det jo ikke giver respekt at ødelægge ting, ej heller at slå/true + det kun er tåber der skider i egen redde smiley


  • Entrelac T
    Entrelac T Tilmeldt:
    jan 2017

    Følgere: 2 Svar: 26
    #3   12. feb 2017 Lige præcis. AT blive ramt på pengepungen er et sprog de fleste forstår.

Kommentér på:
Ringparken i Slagelse.

Annonce