{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Den uansvarelige førte politik i Danmark. {{forumTopicSubject}}

Ja de fleste af os husker det kun hvis det sker for en af vores venner/veninder og ja systemet og dens måde at beskytte befolkningen imod boligløshed ses jo med alt tydelighed når vi "især" oplever at det sker for en ven/veninde og ja vi høre jo gang på gang om hvordan der kommer flere og flere hjemløse, eksempelvis efter regeringens kontanthjælpsloft, eller sygedagpenge og igen over til at få dagpenge.
Men hvordan kan system-Danmark lave love om kontanthjælpsloft + at der samtidigt bygges større lejligheder og som jo så koster mere i husleje (ja set med mine øjne er der ikke harmoni i sådan politik) og jo jo jeg kan jo godt forstå at de fleste folkevalgte politikere er fuldstændige ligeglade (da de jo har deres på det tørre når de slutter af som levebrødspolitikere) de har for at sige det pænt "melet deres egen kage), jeg høre nu også om at der skal til at være frivillig arbejdskraft flere steder i systemet (altså ikke flere arbejdspladser), det kan vel kaldes for en effektiv måde at få flere arbejdsløse på.
Men det hjælper jo ikke de hjemløse, så hvordan ser fremtids-Danmark ud - et spørgsmål jeg lader stå alene?
Hilsen fra det lille univers der stadigt består.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Den uansvarelige førte politik i Danmark.

Annonce