{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.610 visninger | Oprettet:

Flyttet for et halvt år siden, rettet folkeregister samt teleudbyder, men stadig er noget galt! {{forumTopicSubject}}

Jeg flyttede for ca et halvt år siden.
Det første jeg gjorde var at rette det i folkeregistret samt på PostDk og jeg kontaktede min teleudbyder for at meddele dem, at jeg var flyttet, samt jeg gav dem min nye adresse, således at min nuværende adresse ville blive opdateret på DGS og krak osv osv.

Men der er stadig ikke sket noget på Krak?
Nu her igår, så bestilte jeg en iPhone, og de ville have adressen via mit CPR nummer, så de kunne trække den fra folkeregistret.
Alligevel, selvom alt er rettet, og når jeg selv tjekker på web.cpr.dk så stemmer adressen med min nuværende adresse, så er iPhonen sgu blevet sendt afsted mod min gamle adresse, kan jeg se på Track N Trace nummeret.


Er der et sted jeg mangler og melde flytning eller hva? For jeg fatter det simpelthen ikke!
Hvordan får jeg opdateret min adresse på Dgs, krak og alle de andre steder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flyttet for et halvt år siden, rettet folkeregister samt teleudbyder, men stadig er noget galt!
  • Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 238
    #1   6. mar 2013 Jeg får også ind i mellem ting sendt til min gamle adresse (heldigt at min lillebror bor der nu). Bl.a. indkaldelse til bloddoner...

Kommentér på:
Flyttet for et halvt år siden, rettet folkeregister samt teleudbyder, men stadig er noget galt!

Annonce