{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

Manglende navne på adresse {{forumTopicSubject}}

Vi bor 5 mennesker til leje i hver sin lejlighed i et stort (gammelt) hus.

Nå...Sagen er den at når jeg f.eks søger på vores adresse, så dukker der kun 1 person op som slet ikke bor her. Hvor er alle os andre så henne ?

Og vi står ikke skjult på adressen, det har vi ihvertfald ikke valgt, mig og min partner f.eks.

Kan udlejer lave fusk i det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manglende navne på adresse
  • #1   26. sep 2012 De vel bare langsomme på krak / dgs til at opdatere? Når jeg har skulle købe eller sælge af/til en privat, har jeg også været ude for at han stod på sin tidligere adresse, og en anden person stod på hans nuværende adresse.
    Så du står sikkert på gammel adresse, søg efter dit navn og find ud af det smiley


  • #2   27. sep 2012 well hvis i får jeres post der så er det der jeres adresse er.
    Det er jo jeres egen pligt at oplyse jeres adresse til folkeregisteret, så kan ikke lgie se hvad udlejer skal kunne lave af fusk i det


  • #3   27. sep 2012 Det er jo også det vi har gjordt, hvis du gad læse teksten sjenne. Vi står ikke skjult nogen steder.

  • #4   27. sep 2012 så er mit spørgsmål hvordan skal udlejer kunne lave fusk ?
    Han er jo kun indblandet hvis der er tale om CO adresser


  • #5   27. sep 2012 jeg ved det ikke... men det er lige meget nu hvor vi flytter.

Kommentér på:
Manglende navne på adresse

Annonce