{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejendomsmægler?
  • #1   1. mar 2011 Du har vel hyret en advokat til at kigge papirerne igennem før du skriver under på noget?

  • #2   1. mar 2011 Jeg har lige solgt mit eget hus så har da lidt kenskab. Spørg løs

  • Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 48
    #3   1. mar 2011 du kan sende mig en besked med lidt info.........

    Er uddannet ejendomsmægler......


  • #4   1. mar 2011 ikk der problemet ligger.

    mere at jeg har givet et bud og jeg så får afvide det er godkendt. var så nede og skrive under igår og bliver ringet op idag og får at vide at sælgers kreditorer ikk kunne acceptere mit bud selvom sælger gerne ville sælge den til mig til mit bud.

    synes ikke det er helt fair at de først siger at mit bud er godkendt og så efter underskrift og det hele siger det ikk kan lade sig gøre.


  • Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 48
    #5   1. mar 2011 Hvis ikke sælger har skrevet under, så er der ingen aftale.
    Din underskrift på en købsaftale, er et købstilbud til sælger.


  • #6   1. mar 2011 men når nu sælger gerne ville sælge lejligheden til den pris jeg har budt? forstår bare ikk hvorfor de fortæller mig at mit bud er godkendt.

    men mægleren sagde så også idag at han havde skrevet under?


  • #7   1. mar 2011 per H . ja så langt er jeg med, men han må jo os ha en "værdi" i sin nye lejlighed eller hva han nu bor i ?

    og jeg forstår ikk hvorfor man ikk undersøger den slags efter jeg har budt og ikke først efter jeg har underskrevet.


  • Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 48
    #8   1. mar 2011 Prøv at læse her:
    (link fjernet)

    Er købsaftale underskrevet af sælger, så har de ikke fortrydelsesfrist.

    I købsaftalen er der nok et forbehold om godkendelse fra din rådgiver eller bank, og hvis ikke sælgers kreditorer vil slette deres sikkerhed i lejligheden, så bør vil de ikke godkende handlen for dig. Mægleren burde have hat styr på dette inden de fik underskrifter på købsaftalen, så havde de undgået rodet (det kan også have været et forbehold i købsaftalen, men det ville du have været gjort opmærksom på ved gennemgangen af den).


  • #9   1. mar 2011 jesper . betyder det at hvis sælgers underskrift er på købsaftalen, kan han ikke trække sig ud selv om banken har sagt nej?


    per. nu er det slet ikk oppe i det beløb vi taler. det er 40.000 det handler om , men det er os mange penge for mig.


  • #10   1. mar 2011 jeg har budt 300.000 for den , han har selv et lån i den på 310.000 og så skal mægleren også ha penge. detfor vil kreditorerne ikke lade ham sælge for under 340.000 .

  • #11   1. mar 2011 tjah, stadig mange penge for mig.

  • Jesper H
    Jesper H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 48
    #12   1. mar 2011 Selv om det ikke er mange penge, så ville jeg ikke købe lejligheden uden banken er med på den (at slette deres pant).
    skal du selv låne penge til den, så vil de heller ikke være med hvis sælgers pant ikke bliver aflyst.

    Sælger (eller mægleren) bør se om ikke de kan lave en aftale med banken.......


  • #13   1. mar 2011 og ellers må jeg hoste op med 40.000 mere?

Kommentér på:
Ejendomsmægler?

Annonce