{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Stop kysseriet {{forumTopicSubject}}



En ny undersøgelse viser at hver ottende forældre er modstander af at kysse sit barn på munden.

Til spørgsmålet om det var o.k. at forældre kysser deres børn under 18 år på munden svarer 13 procent Nej

op til 2-3 års alderen 7 procent Ja

Ved ikke svarer 14 procent

Ja det er altid o,k. at kysse sit barn 47 procent


ja op til 6-7 års alderen svarer 13 procent.

Jeg har altid kysset mine børn og taget det som en selvfølge, og de kommer da selv og vil have et kys selvom de er meget voksne,

Nogle af forældrene syntes at det er for intimt at kysse på munden selv på små børn,
Pædofili anklager spøger også i baghovedet på nogle af dem.

Har du en mening????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop kysseriet
  • #2   11. mar 2017 Ja så er det jo heldigt at du med konen kan overskride den intimitet, smiley smiley ellers ville det være ærgerligt, smiley smiley

  • #4   11. mar 2017 Snakker vi tungekys eller hvad?

  • #8   11. mar 2017 Nej markgreven vi snakker ikke tungekys, bare almindelige tante kys..
    ja man skal være forsigtig med ikke at se spøgelser(pædofili) alle steder.


  • #9   11. mar 2017 Har lagt mærke til at alle kysser hinanden på munden i film uanset alder.
    Det er aldrig blevet praktiseret i min familie, kun kærester og ægtefæller. smiley


  • #10   11. mar 2017 Kisser, jeg har aldrig tænkt over måden, før jeg læser denne tråd, det er godt nok lidt mærkeligt, men det må være fordi, det bare har været naturligt lige siden, jeg kan huske tilbage.

    Jeg kan kun huske, at jeg kyssede mine forældre på kinden og det er blevet overført til mine børn, så vi kysser kun kindkys.

    Dem uden for familien kysser jeg på munden og .... smiley smiley smiley - mine veninder kysser jeg heller ikke på munden, det bliver bare til knus smiley

    Men det må være enhver families eget valg, hvad de foretrækker


  • #11   11. mar 2017 Ja det er nok som man selv er opdraget til. jeg har aldrig tænkt over det, men har altid kysset mine børn både på kinder og mund. sådan gjorde vi i min familie. smiley smiley

  • #13   11. mar 2017 Ja, jeg vil også sige det sådan, det er nu ikke alle, jeg har lyst til at kramme, men alt for mange krammer, det gider jeg ikke, jeg gider kun kramme, hvis jeg mener det smiley smiley

  • #14   11. mar 2017 Da jeg kom ind i min mands familie var det lidt pinligt, jeg gav min svigermor et kram første gang. Men jeg kunne mærke at det var hun bestemt ikke vant til smiley smiley heller ikke resten af familien, Men jeg fik lært dem det ret hurtigt, jeg insisterede bare på at gøre som jeg var vant til.
    Til sidst nød hun at få et kram. smiley smiley


  • #15   11. mar 2017 Ja, Kisser, hun fik da også den bedste svigerdatter i verden. BUM smiley smiley smiley

    Men jeg synes også, det er noget andet, når det er familie - men man krammer for et godt ord i dag, det er bare ikke alle, jeg har lyst til at kramme, så giver jeg hånden og så må de blive lidt småfornærmet, jeg er lige glad smiley


  • #16   11. mar 2017 Du er bare for sød jetset, smiley smiley og ja det er blevet for meget krammen alle krammer hinanden, jeg viser tydeligt hvis jeg ikke har lyst, og som du er jeg faktisk ligeglad med at de bliver sure, smiley smiley

  • #18   12. mar 2017 Jeg kysser altid min gamle mor på munden - tænk hvis det var sidste gang, mange sætter ikke pris på deres forældre før de ikke er der mere. Hun er over 80 år, jeg har sørget for wifi og givet hende en Surface Pro 4 - 256 GB SSD - Intel i5 og sat den op til kontakt med mig og min søster - jeg har lavet en masse genveje, lært hende at gå på youtube og se alle de gamle travere og musik for hendes tidsalder.

    Så jo de gamle kan godt bare de hele tiden har en som kan hjælpe dem, men det er ikke altid det er muligt for alle.


  • #20   12. mar 2017 Jeg har aldrig kysset hverken mine forældre eller børn på munden, det lå ikke til min familie.
    Mine børn får et kram når jeg ser dem, thats all.


  • #21   12. mar 2017 Anella, jeg tror at vores familier har lignet hinanden, sjovt nok er vi også 3 piger.

  • #22   12. mar 2017 Vi var 4 piger....uden kys... smiley

  • #23   12. mar 2017 Ja jeg fatter det ikke, børn skal da over kysses og krammes, Det er mig en gåde at man ikke gør det. smiley smiley smiley

  • #24   12. mar 2017 nej Kisser

    Hvis barnet viser det er for meget så stopper man, selv børn har en grænse for hvad de vil - jeg har altid vist forsigtighed med min søsters tvillinger og lade dem vise deres grænser - nogle kan ikke lide at blive overdænget med kys og krammer - som jeg også har set i flere ungdoms udsendelser for år tilbage, jeg kysser dem ikke men de elsker en krammer.


  • #25   12. mar 2017 i min familie har vi aldrig brugt dette med ky
    men husker boede hjemme, og skulle bruge en saks læse et ugeblad eller lignende ja så tog vi detbare efter det 14 år hvor jeg ikke boede hjemme mere og kun kom hjem hver anden søndag, ja der spurgte vi pænt må jeg godt se i ugebladet eller må jeg låne saksen, og til Far jeg har stillet min cykle nede ved gavlen. det gør vel ikke noget,
    ja alt forandrede sig pludselig fra den ene dag til den næste


  • #27   12. mar 2017 Polysl.... Jeg havde da også antennerne ude og respekterede at de måske ikke ville kysse, men med mine egne unger er det stadig et kys på munden til goddag og farvel. smiley smiley
    Men mine børnebørn viser , når de når en vis alder at de gerne "bare " vil have et kindkys og en krammer, Og det er da helt fint, men de kan stadigvæk godt lide at kramme også på andre tider end ved goddag og farvel . smiley


  • #28   12. mar 2017 Grevbuller, sjovt nok så er det første mine drenge gør når de besøger os, at åbne køleskabet for som de siger der er altid så mange lækre ting i det. smiley smiley
    jeg spurgte dem så hvad de ville sige til at jeg gjorde det samme når jeg kom på besøg hos dem, det må du da gerne var svaret. smiley
    Men de forklarede det med at det altid var det de gjorde når de kom hjem fra skole, og så hang det åbenbart ved. smiley smiley


  • #29   12. mar 2017 De eneste jeg kysser, er dem jeg vil have sex med,... Punktum.

  • #30   12. mar 2017 Og ved du hvad markgreven det skal du da også have lov til. Helt okay. man skal jo også ha nogen at øve på. smiley smiley smiley

  • Entrelac T
    Entrelac T Tilmeldt:
    jan 2017

    Følgere: 2 Svar: 26
    #31   18. mar 2017 Mine børn har fået masser af kys og kram, men jeg har ikke kysset dem på munden.

Kommentér på:
Stop kysseriet

Annonce