Hej :) da jeg skal til fødselsdag fredag vil jeg gerne nå at ha lavet negle inden men kan ikke rigtigt finde nogen. så hvis i kender nogen ligemeget om det er privat eller firma så må i gerne skrive til mig :) det skal ligge i odense eller der omkring!
Hvis det skal være akryl ligger der en i Middelfart ved navn Klinik Crave.Har selv fået lavet negle der og de er super dygtige.Ellers laver Tip top nails gele negle, der ligger en i Rosengaardscenteret og på Klaregade, de er dog ikke særlig dygtige men hvis det kun er til en enkelt aften går de an,
Jeg laver gele negle og bor i Odense C! Du kan få mit nr, hvis du er interesseret? :-) Jeg laver IKKE nail art! Jeg er stadig under lidt øvelse.Ang. Tip top nails synes jeg nemlig de er super dygtige, men det er vigtigt at du bestiller tid ved en af mændene da de er de dygtigeste!De er dog lidt dyre.
Nail art? Det vil sige du lun laver franske uden udsmykningen? Taler de dansk der inde? Og ved du hvad prisen er og hvor lang god før man skal bestille?
Jeg har kun oplevet dårlige negle derfra, de er meget tykke, der er ofte bobler i og de bliver gule ret hurtigt.Men de har to shops i Odense og man kan vidst få tid ret hurtigt.
Nail art vil sige mønster (med neglelak) Jeg har forskellige tipper. Og lidt sten, stjerner og glimmer.Ja, det gør de. Pris er omring 500 afhængig om det er akryl eller gele.
Louise, har du mulighed for at lave det iden fredag?:)
Ja, jeg kan gøre det torsdag? :-)
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind