Støvsuger - Hoover Rush? {{forumTopicSubject}}
Hejsa Baboom.dk!
Jeg stod og skulle til at støvsuge og min støvsuger gad ikke suge ordenligt. Skiftede både pose og filter og det hjalp ikke.
Så jeg skyndte mig ud i bilen og kørte ud til Bilka. Jeg havde ca. 5 minutter til at bestemme mig, hvilken støvsuger det skulle være.
Ville gerne have en poseløs. Så nuppede den første og den bedste: Hoover Rush TCR4184
Tekniske specifikationer:
Max. sugeevne: 2300 watt
Gennemsnitlig sugeevne: 280 watt
Cyklon-teknologi
HEPA-filter foran motoren
Udluftningsfilter: mikrofilter, vaskbart
Den smarte kunde ved det: redcoon.com er bedre!
Omstilleligt gulvmundstykke med metal-sål
Teleskoprør i metal
Tilbehør 3-i-1, på håndtaget
Elektronisk regulering af sugestyrke
Aktionsradius: 8 meter
Automatisk ledningsoprulning
Der er et klip på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=ekVN42k8kiQ
Jeg har ingen forstand på støvsuger og kunne ikke finde noget om den på nettet - Altså anmeldelser eller noget i den stil.
Er den mega skod? Eller kan den godt bruges?
Bare hvis den er skod, så må jeg returnere den på mandag og så købe en anden i stedet for.
På forhånd tak!
Hav' en god dag.
maj 2012
Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.033
Så tog chancen. Men kan ikke finde noget på google. Ikke sådan rigtigt.
- Jeg tænkte bare, at når nu det var noget der blev solgt i Dansk Supermarkedet. Så kunne det være andre herinde havde en eller havde hørt noget? Det var bare, hvis det var virkelig lort, så ville jeg ikke åbne den. Men har rykket alle mine møbler ind på midten af gulvet, for at få gjort ordenligt rent bag dem og så driller den anden.
Men tror bare at jeg åbner den og prøver den. Det var faktisk bare, hvis der lige var en der kunne sige at det var noget lort, man skulle holde sig fra eller at det var ok, og man godt kunne bruge den.
Jeg havde regnet med at der var anmeldelser eller sådan på nettet. Men desværre ikke rigtigt.
Men altså tror bare som sagt at jeg prøver den, er den ikke god nok. Så ryger den bare ned i mit fars sommerhus eller noget i den stil.
maj 2012
maj 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 10 Svar: 78
maj 2012
maj 2012
Støvsuger - Hoover Rush?