{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Grønt/frugt til hurtigere hårvækst? {{forumTopicSubject}}

Jeg har før haft langt og tykt hår. Ikke gjort så meget for at ha' det sådan - det har bare været det. Voksede som ukrudt og var stærkt og holdbart.

Klippede så omkring 15-20 cm af for omkring 6 mdr siden - og mit hår er bare gået helt i stå. Tror det er vokset omkring ½ cm pr. mdr, siden da, hvilket er utrolig lidt i forhold til mit hår.

Er lige gået igang med at omvende mig til rå veganer (80-20%) og nu er det så, jeg tænker - der MÅ da være en form for 'kur' der styrker håret?!

Er der nogen der kender en frugt, der fremmer hårvækst? Eller grøntsag, der indeholder vitaminer eller andet, der kan gøre dette?

Jeg har ikke lyst til at proppe min krop med piller af alle mulige slags, så en form for sund input til at opnå min gamle hårpragt, ville virkelig være lige i øjet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grønt/frugt til hurtigere hårvækst?
  • #1   6. okt 2009 Spis sundt og varieret - det bedste svar du kan få.

Jeg er stadig af den overbevisning at mennesker skal have lidt af hvert, der er ikke én ting der er den bedste, for man skal have det hele.

Det med veganer parten vælger jeg bare at lade være med at kommentere, det jo op til dig selv.

• #2   6. okt 2009 Esben R - er råvagener 80-20% ... men ja - det er et valg jeg selv har taget smiley Netop af den grund at jeg kan se så mange forbedringer i hele mit liv, ved at have droppet kød og mælkeprodukter smiley

Men tak for svar - jeg tænkte bare at det måske var en frugt eller grøntsag som indeholdt noget der var godt for håret - som jeg så kunne spise lidt mere koncentreret, end gulerødder, nødder, bananer, æbler, blommer etc etc smiley

• #3   6. okt 2009 Spændende. Hvilke forbedringer kan du se?

Jamen velbekomme. Mht. specifikke vitaminer i sammenhæng med håret vil jeg ikke mene det, men jeg kan jo tage fejl. Mine erfaringer/hvad jeg læser er at varieret kost er bedst, for hele kroppen.

• #4   6. okt 2009 Mit energi niveau er blomstret op smiley Har sluppet for mine allergier efter at have droppet mælkeprodukterne og taber mig, selvom jeg æder omkring 6-8 gange om dagen smiley Jeg spiser så stadig varm mad, et par gange om ugen, men ellers er det meste af det jeg indtager, råt smiley Har lige indkøbt en rå vegansk "kogebog" - som er fantastisk smiley

Kæresten har levet som råveganer 80-20% de sidste 6-7 mdr, og han er også allergi fri nu. Han var multi allergiker førhen. smiley

Jamen så må jeg jo bare fortsætte med at spise varieret smiley Takker for svar smiley

• #5   6. okt 2009 Okay, forstår godt dit valg når nu du er allergiker. Lider heldigvis ikke af hverken den ene eller anden allergi, så har ingen anelse om hvad det indebærer.

• #6   6. okt 2009 Esben R - jeg har så ikke været multi allergiker. Men haft døjet med tomater.. nu er der intet smiley

Kæresten var dog allergisk overfor næsten alt.. Frugt (bananer, æbler osv), nødder og lign. I dag, er det det han lever af, samt andet grønt.

• #7   6. okt 2009 Så behøver du ikke barbere måtten så tit babe (:

Kommentér på:
Grønt/frugt til hurtigere hårvækst?

Annonce