{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  thai piller
  • #1   21. jun 2012 Er du dum eller bare dum?

• #2   21. jun 2012 Der er ingen grund til sådan en tone er der ? spørge jo for at få et svar. Men det skal jeg da love for jeg også fik!

• #3   21. jun 2012 Du er 18, har ingen form udover dine mandepatter ?

Tag dig sammen

• #4   21. jun 2012 Deca 100 !

• #5   21. jun 2012 Må give David ret, du har jo ingen form? Få en form før du overhovedet overvejer at tage dem. Til den tid, så fuck folks mening om en thai pille kur, det jo ikke deres krop anyway.

Men for at vende lidt tilbage til topic. Har nogle af jer gode oplevelser med Dbol? - Synes ikke de giver det helt vilde nemlig smiley

• #6   21. jun 2012 har en bror om har taget lidt mængde af die pillr om han fik meet bivirkning i nyerne tror det hed eller staves :D..

han fik millioner bumser i rykken osv.
    men han tager alt mulig sprøjter idag det skulle vist være bedre sage han. da næten alt piller var meget skadeligt sage han

• Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 112
    #7   21. jun 2012 Træn naturligt i et stykke tid, og så genovervej om du stadigvæk har lyst til det. Thaipiller (Dianabol) er dog et ret dumt valg, idet bivirkningerne er relativt "store" samt det giver meget væske ift. muskelmasse. Husk din PCT hvis du begiver dig ud i det alligevel smiley

• #8   21. jun 2012 Bare lad være, det er sgu for dumt at splitte sin krop af på den konto.

• Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

#9   21. jun 2012 Naturligvis er det dumt. Det er ligeså dumt at drikke sig i hegnet torsdag, fredag og lørdag fra man er 13 år til man er 21. Det er også dumt at ryge hash, sniffe amf og coke til fester. Det er også dumt at sluge ecstasy piller, selvom det flyder med lortet. Men hvis man tager 4 ugers Dianabol, så er man endnu dummere. Sådan er det bare!

• Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

#10   21. jun 2012 Men jeg vil også understrege, at jeg ikke vil anbefale nogen at bruge det lort. Var det op til mig skal hele lortet bare afskaffes!

• #11   21. jun 2012 Muddi .
    du vild nok smiley hahahha... så må mange jo håbe du kan få det afskaffet :D..

Topic starter: læs om kost og HÅRD træning derefter læs om roids og begyndt så at tænke på det hele igen smiley du har ingen form eller viden, så ville være dumt at begynde..

• Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

#12   21. jun 2012 Haha, jeg synes bare folk burde arbejde hårdt i stedet for shortcuts hele tiden smiley

• #13   21. jun 2012 Jeg har været på 4 ugers thai, men der skete satme ikke en skid. :b

• #14   21. jun 2012 muddi: må give dig ret smiley

• Nieis K
    Nieis K Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51
    #15   21. jun 2012 Min kammerat var på that i 8 uger, hvoraf han pissede blod og udviklede gyno de sidste to....men anyway - god kur smiley

• #16   21. jun 2012 drop det..
    2 mdr efter du har taget de piller er du blevet lille igen

• #18   21. jun 2012 Enig Crhis !!

• #19   21. jun 2012 Bare kørt en masse insulin. Det skide godt. Så skal du nok blive stor og dum. Og få ondt og måske sukkersyge, Det vi være fuldstændig sindsygt og køre noget i din str/form og du ved tydelig ikke noget om det når du bare skriver thai piller. Jeg vi anbefalde dig og få en masse protein pulver og så drikke det 3 gange om dagen og træne en masse. Evt lidt kondi træning også. Så får du rimelig hurtigt en pæn figur.

Men D bol virker fint. Jian's giver fint styrke samt 5 kg på mig. Det klar hvis man får noget billigt i nakken man får bumser og ens nyrer er ved hoppe ud.

Køb noget ordenligt hvis man endelig vil fylde kroppe med kemikaliker.

Go torsdag drenge.

• #21   21. jun 2012 Muddi .

Så Cutler, Greene, Heath, Dexter, osv du kender dem, du har taget et shortcut? smiley næppe smiley
    Altså man kan jo få en udemærket form på krudt jo smiley

• #26   21. jun 2012 har en ven Som tog D-bol og tog 11 kg på. han beholde de 9kg. kommer jo an på om man fortsat træner og spiser rigtig bagefter eller bare sidder på sine flade. for så forsvinder det hele igen.

• #27   21. jun 2012 Har altid hørt thai piller skulle være nogle onde nyre flænsere, så alene med den viden burde man tage stor afstand..
    Roids er ikke vejen frem, ikke hvis man ønsker lidt muskler til sommeren. Der skal man jo gå dobbelt op i tingene for ikke at ende op med en smadret krop.

• Muddi .
    Muddi . Tilmeldt:
    feb 2010

#28   21. jun 2012 Michel S:

Jo, men forskellen på f.eks. Greene og trådstarter er, at Greene har arbejdet hårdt. Han startede jo ikke på krudt som femten årig smiley

• #29   21. jun 2012 Mente nu at ren oxy kur var mere leverfræser end et par dbol, men det vel bare mig smiley

• #30   21. jun 2012 nej er helt rigtigt at oxy er meget værre end thai. faktiske .meget meget værre.

• #31   23. jul 2012 Jeg ville gerne svare på din spørgsmål. Har en grandfætter som har været på den kur han trænede godt nok et halvt år inden han tog en kur. Men han købte en botte protein pulver og 125 thai piller. Han knuste alle pillerne og blanede det sammen. Han drak 3 glas om dagen og ville sige det virkede helt fint på han han blev faktisk meget stor af det og lige siden har han bare trænet rent og har en pumpede krop nu.
    Men du skal nok være sikker på hvad du tager hvis du tager noget. Prøv og snakke med nogle af dem i din træningscenter om de ikke lige kan lærer dig og træne og få nogle gode fif med piller og sådan:)

• #33   24. jul 2012 Michael s nej nej NEJ

• #34   24. jul 2012 Michael L

Prettyboy, gift og med fif til steroider, alt det i en alder af kun 19 år;)

• Nieis K
    Nieis K Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 51
    #35   25. jul 2012 Hooold kææææft hvor jeg morer mig over din kommentar, Michael S. Kylede din ven så også et par ml testosteron i sin drikkedunk inden træning?:D

Kommentér på:
thai piller

Annonce