{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Super slank og tynde ben
  • #1   19. mar 2010 Det er en mulighed, men så får du timeglas krop...

• #2   19. mar 2010 Svømning giver dig brede skuldre smiley

• #3   19. mar 2010 Hvad er så godt og slankende? smiley Så er vi vel hende i noget cyckling eller løb. Der sætter man måske bare en smule mere muskel... Men det akn jo ikke undgåets ligemeget hvad..

• #4   19. mar 2010 Nej det kan nok ikke undgåes.. Men der er vel heller ikke meget ved at ligne et anoreksi-offer? Men spinning er super godt!

• #5   19. mar 2010 hvis jeg lige må stille et spørgsmål i denne her tråd også om at tabe sig et bestemt sted? håber det er ok ..

hvordan taber man sig bedst på røven? eller strammer op eller hva man siger?

• #6   20. mar 2010 Cykling giver dig bestemt ikke tynde ben! - Det giver dig nogle ordentlige muskler, så det skal du ikke (er tidligere cykelrytter).

• #7   20. mar 2010 Lærke T

Man dyrker noget sport og forbrænder kalorier, så tager kroppen automatik af de steder hvor der er fedt... Om din numse så bliver det sidste sted er ikke til at vide. Men lige som et er lettest at få fedt på maven, er det der det ryger først og derefter steder som lår, numsen osv...

• #8   20. mar 2010 Jeg vil heller ikke ligne et anorexi offer. Men gerne være slank... Slank forbinder jeg ikke med den totalt trænede muskuløse krop.

Lærke. Man kan ikke tabe sig et bestemt sted, men lav nogen øvelser for nummmeren

• #9   20. mar 2010 Taber man sig først det sted man først tog på? Er der nogen der ved det?

• #10   20. mar 2010 Ja, altså.. Hvis man er en person der tager først på, på maven, ryger det også først af der smiley

• #11   20. mar 2010 Herligt. Har nemlig taget først på på min abgdel.. så ryger dem os hurtigt igen smiley Nå jeg vil træne på min wii smiley

ses baboom

• #12   20. mar 2010 Hah, fair nok - Wii er sikkert godt nok ind i mellem, men den vil næppe give de ønskede resultater smiley - Held og lykke!

• #13   20. mar 2010 Nej det ved jeg. Men wii fit plus har nogen gode muskel/styrke øvelser som er gode for min ryg, da jeg skal holde den stærk. Har haft en diskusprpolaps og der er muligt en ny på vej smiley

Så er rigtig glad for den!

• #14   20. mar 2010 RIDNING på alle måder!!!!!!

Ridning giver en utrolig flot krop!!! og drengene elsker det ;-P tihi

Har redet hele mit liv, tror det er en af de eneste sportsgrene hvor du får trænet alle muskelgrupper... man får en utrolig flot mave, en stram røv, stærke ben uden blæver (er blevet muskler i stedet), flot ryg... ja... alle muskelgrupperne bliver trænet uden at nogle af dem bliver overdimensioneret smiley hi hi

Rrr... fra Katten , go for i't girls' de vil elske det smiley

• #15   20. mar 2010 Mr. Awesom E har du nogensinde set doping forever. Så kom ikke her og sig at anabolisme og katabolisme ik kan ske samtidigt !! smiley

• jens j
    jens j Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #16   20. mar 2010 fattter ikke alle jer muskelforskrækede kvinder. for mig at se sidder den pæneste krop på en tøs som styrketræner regelmæssigt, kald det bodybuilding om du vil.
    i går ikke hen og får store muskler, det kan simpelthen ikke lade sig gøre

• #17   20. mar 2010 Katrine C

- Pas på med ego'et! - Nan skal også have endet end kroppen med sig!

• #18   20. mar 2010 Jeg har redet. og det bliver mine lår ikke pænere af..

Måske har jeg bare store lår naturligt.
    Træls men sådan er det.

Hvad er cadio mere præcist??

• #19   20. mar 2010 Jens J. Jeg er heller ikke muskelforskrækket... Styrketræner som sagt min mave og ryg, da det er nødvendigt...

• #20   20. mar 2010 Alexander: he he jeps, skal man... og har jeg skam også. Kan kun give dig ret der smiley

Nanna: hm... ja... okay, er ked af at hører at ridningen ikke hjalp. Har været den bedste træningsform for mig. Ved ikke helt hvad der ellers kan hjælpe på benene. Måske de har nogle gode idéer i træningscenteret smiley

• #21   22. mar 2010 Cardio oversættes til kondition smiley Så konditionstræning vil jeg tro han mener smiley

• #22   23. mar 2010 takker smiley

• #23   23. jun 2010 Ha ellers tak smiley

Kommentér på:
Super slank og tynde ben

Annonce