{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.130 visninger | Oprettet:

Lysken shorts hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg har fået problemer med lysken igen, skal så have købt mig nogle gode lysken shorts. hvilke vil i anbefale?
sidste år var jeg ude 2 mdr med lyskenskade, skal ikke ske igen. jeg spiller fodbold, og skal jeg lave opvarmning alene med noget løb så jeg blir rigtig varm?

kom endelig med råd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lysken shorts hjælp
  • Ja-Ja .
    Ja-Ja . Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 169
    #1   2. mar 2011 du kan starte med at få strukket godt ud,, Både før og efter træning,,

Det nok derfor du får den skade, ellers skal du tag dig 3 løbetur, et par gange om ugen,

• #4   2. mar 2011 tak for svarene, ja det er særlig slemt her hvor det er så koldt og sne overalt. men så snart snen er væk regner jeg med selv at varme op. da de træner vi har er så useriøse, lidt løb frem og tilbage så hoppe over nogle kegler også er det vidst det.

jeg selv løbebånd derhjemme, og der har jeg aldrig mærket noget overhovedet. er kun når jeg spiller fodbold... det gik så væk i løbet af efteråret. vi startede så fodbold mandag og der fik jeg det, for om tirsdagen kunne det mærkes. men idag kunne det ikke mærkes før vi var til fodbold træning så var den gal igen

Kommentér på:
Lysken shorts hjælp

Annonce