Asien 1 månedHey mig og min kæreste vil gerne rejse til asien og vi har ca. 65.000 sammelagt så vil vi høre herinde hvor langtid man ca. kan rejse rundt for det og vi vil gerne leve sådan nogenlunde middelmådigt. thailand og kina er et must! ellers er vi åbne for alt.
evt. nogle der kende nogle rejse forummer ?? jeg har været inde på backpackerplanet
Det lyder til at blive en hammer spændende og oplevelsesrig rejse :) Lige et par spørgsmål, er det med rejser mellem destinationerne, skal i leje bil ? Altså, Jeg har kun oplevet Thailand, men ved personligt at det kan gøres ret billigt, både mad og få kæmpe oplevelser :) Ang, forummer er der fx: www.djoin.dk www.at-rejse-er-at-leve.dk www.backpackerplanet.dk Lidt mere uddybende om hvad i har planer om ville hjælpe en del :)
Køb lonely planet - der er masser af backpacker-ideer...Jeg har slev rejst rundt i Thailand, Malaysia, Singapore og Indonesien, og hvis jeg skulle rejse i området igen ville jeg gerne opleve Combodia, Laos og Vietnam (måske kombineret med Thailand)...Du kan opholde dig i thailand for omkring 3-4000 pr mrd. pr. mand - hertil kommer ture og transport. Så du kan give den pænt meget gas med en pulje på 65k...Jeg kan desuden varmt anbefale Bali....Når destinationerne er på plads er det bare at gå i gang på travelmarket.dk - med at søge på fly-kombinationer :)God tur
Udover travelmarket.dk, kan du bruge www.momondo.dk De har en fane der hedder ' rundrejser ' der er faktisk rimelig penge at spare ( dog skal du selfølgelig kende datoerne i vil, til og fra.
når du siger 3-4000 pr måned er det så inkl et sted at bo?
det tvivler jeg godt nok meget på.det er 100-130 kr. for overnatning, 3 måltider osv? tror han mener at det koster det i døgnet at spise :)
Det er inkl. backpackerovernatning...Jeg var afsted i thailand 3 uger sidste sommer, her betalte jeg mellem 300 og 700 bath ( 50 - 115 kr) pr. nat for et dobbeltværelse... Det var altid med eget bad og A/C....Men man får selvfølgelig væsentlig mere, hvis du smider mere oveni... Eksempelvis får du på Koh Phi Phi en fin bungalow (så tæt det kommer på luksus derude) fra 500 -1500 pr nat...Men gå ind på hostelworld.com eller hotels.com og klik dig lidt rundt....
500-1500 dkr ;)
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
hej baboom. Er der nogle herinde, som altid har drømt eller tidligere har haft planer om at rejse i længere tid men hvor det aldrig er blevet aktuelt....
Nogen der kender nogen flyselskaber, der sælger billige billetter til Asien? Har tjekket momondo.com
Hey mig og min kæreste ska rejse rundt i asien i ca.halvanden til 2 måneder så ville jeg høre jer om i har et godt bud på hva en pris hvor man lever sådan...