{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Æv, æv, æv og dobbeltæv! :'( {{forumTopicSubject}}

Årh ha' kære baboom'er jeg bliver nødt til at komme af med noget energi, for jeg er simpelthen bare så ked af det ;( DET KAN DA IKKE VÆRE RIGTIG?!

Sagen er den, at jeg står og skal flytte. Jeg havde så i torsdag fundet en lejlighed, jeg virkelig godt kunne lide og ringede med det samme fredag morgen. Her får jeg så at vide, at jeg er den første der har kontaktet hende og derfor får førsteret... Hun giver mig en dato i dag til at se lejligheden, og den takker jeg selvfølgelig ja til!

I mellemtiden har jeg snakket med boligselskabet og får at vide, at lejligheden ikke kan reserveres før den er set. Jeg har ro i maven alle dage, da jeg selvfølgelig tænker, at jeg er den første der får lejligheden at se.

Men i dag får jeg så at vide, at inden jeg kom, havde der været et andet par og set den. De var også meget interesseret, og har nok også allerede lagt en besked og reserveret den. Årh ha det kan jeg da slet ikke forstå ;( Jeg har gjort ALT efter bogen, og alligevel sker det der?! Ej jamen jeg er da bare så uheldigt og nu har jeg bare været så ked af det siden jeg kom hjem ;( :-| Er der slet ikke noget, der hedder førsteret længere? Tæller det slet ikke, at jeg skrev først. Hun skrev det jo selv.... Er det naivt af mig at tro, at jeg så ville være den første til at se lejligheden?

Undskyld mit frustrerende indlæg - måtte bare få det ud, for jeg er i syv sind lige nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Æv, æv, æv og dobbeltæv! :'(
  • #1   16. jun 2013 Du kan ikke stole på nogen, find en anden lejlighed.

• #3   16. jun 2013 Boligselskab eller en privat udlejer ?

Og i princippet må de selv vælge hvem de vil haven ind og bo

• #4   16. jun 2013 Nej jeg kunne heller ikke helt forstå det Lubas smiley tænkte da, at så havde jeg selvfølgelig fået den første tid hun havde ledig. Det tænker jeg også jeg gør, for det kan da ikke være rigtigt, at man bliver straffet for at følge bogen.
    Jo det kunne jeg, men finder nok ikke en i samme stand og beliggenhed til den pris desværre smiley så det er jeg godt træt af.

• #5   16. jun 2013 Kenny F - boligselskab. Men vi så lejligheden ved hende, som har lejet lejligheden indtil nu.

Hun mente ikke, at hun havde noget at sige i sagen. Så nu er det bare, hvad boligselskabet mener. Må jo vente til imorgen og høre ad, men kan bare ikke helt forstå, hvorfor hun gjorde som hun gjorde.

• #7   16. jun 2013 Lubas, min plan er imorgen at tage ned til boligselskabet og snakke med dem face to face. Jeg har jo stadig alle beskederne fra hende. Og jeg tog den første tid hun havde ledig, da jeg selvfølgelig regnede med, at det først var der, hun kunne og ikke tidligere... men ja, så har hun lige ladet et andet par se den inden. Forstår jeg sku ikke :s Havde hun givet mig andre tider, havde jeg også smidt alt hvad jeg havde i hænderne. Men ja...

• Jonas C
    Jonas C Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Svar: 14
    #8   16. jun 2013 Kan "berolige" dig med at du ikke er den første det er sket for, og du vil med garanti heller ik blive den sidste smiley
    Min søster kiggede også på en lejlighed, hun så den som nr 2, og nr 1 sagde ja til at tage den, men udlejer ville hellere have min søster, så hun fik den.
    Men hun har været udsat for det samme, som du har været igennem, mere end 1 gang faktisk. Og der er ikke alverdens at gøre, boligmarkedet er fyldt med røvhuller, og mange af dem kender smuthullerne.

• #9   16. jun 2013 Jamen det også bare det jeg tænker smiley der er intet og gøre, og ja op på hesten igen, men ej hvor synes jeg bare, at det er uretfærdigt. Det eneste jeg kan krydse fingre for nu, er at boligselskabet da har en smule retfærdighedssans, men hvad er chancen for det, når du jo også skriver eksempel til, at det sker oftere end man lige går og tror smiley æv altså, hvor er det noget møg!

• #10   16. jun 2013 Har selv lige været ude for det samme. Jeg skulle leje et hus som stod ledigt og ringede til ejeren og jeg var den første der havde ringet og aftalte så at jeg skulle ud og se det. Efter at have set huset og var positivt overrasket sagde jeg til ham at jeg var meget interesseret og blot skulle have ok fra min bedre halvdel når jeg kom hjem. Kom så hjem og viste billeder og forklarede og vi blev begge enige om at sige ja hvorefter jeg så ringer til udlejer og til min store overraskelse fortæller mig at huset allerede var lejet ud. spurgte så hvordan det kunne passe når jeg var den første der havde ringet og også havde reserveret det først men der fik jeg bare af vide at det var udlejet men han havde et andet jeg kunne leje et helt andet sted.. bad ham om at hoppe i havet når han sådan røvrendte folk, så havde jeg ikke lyst til at bo under hans ejendom...

• #12   16. jun 2013 Hvor er det hende du har kigget lejlighed og ved hvilket selskab ?

Hvor er du egentlig blevet af på fb

• #14   16. jun 2013 Det er også så mega svinsk sådan noget, Michael W. Jeg føler i hvert fald med dig nu, for ja, man tænker sku virkelig at det ikke kan passe sådan noget fusk smiley

Ja det håber jeg også nu.. Det var i Aalborg og selskabet er Lykkebo - jeg regner med at høre dem ad imorgen. Så må vi se smiley Haha jeg har slettet min fb for længst :b tilføjer dig lige her!

Ja det er sku surt sådan noget Camilla smiley sidder også bare og tænker over hvad fuck jeg må ha gjort, siden karma er sådan en bitch :b har endnu ikke fundet ud af det haha

• #16   16. jun 2013 Ja, det er også det smiley tror også bare det hjalp at komme ud med en masse whine, er endnu ikke helt blev skudt ned endnu, så det var rart nok haha. Det er bare op på hesten igen smiley men man kunne nu godt undvære sådan en træls oplevelse. Puha bliver helt skræmt af boligmarkedet nu.. Så hårdfør er jeg sku ikk :b

• #18   17. jun 2013 Theresa: Det skal nok gå lille putte smiley Jeg har intet fast sted at bo efter damen og jeg gik fra hinanden for knap en måned siden, hvordan tror du jeg har det smiley Du skal nok finde noget. Sådan nogle mennesker er utilregnelige og de vil ikke andet end at ta røven på dig i sidste ende. Tro mig !

• #19   18. jun 2013 Årh tusind tak Motormouse! smiley det varmer hehe. Men jo, er også kommet mig lidt bedre nu efter den lille nedtur.. Men ja okay, det er da også en nedern situation du står i. Jeg krydser fingre for os begge! smiley Ja det er jo lige det, men tænker mon ikke vi gode mennesker nok skal overleve det skide boligmarked i sidste ende haha.. Jeg holder i hvert fald ud lidt endnu!

Kommentér på:
Æv, æv, æv og dobbeltæv! :'(

Annonce