Hey bb.Jeg venter en ny telefon, som lige pt. befinder sig på Kbh's pakkecenter. Kan jeg forvente at få den imorgen? Normalt bliver den fragtet om natten (så vidt jeg kan se iflg. t&t) og så er den på Hillerød posthus kl 07-08 om morgenen, hvor den bliver leveret ud til mig. Nogle der ved om de kører i nat, nu hvor de er helligdag idag?
Er den på posthuset, så forvent imorgen eller onsdagTror du selv de kører på en helligdag ?
Som sagt, den er på KBH's pakkecenter og jeg bor i Hillerød. Men det er jo ikke helligdag kl 00.01 i nat. Jeg ved da også at postkasser bliver tømt rundt om i landet i dag.
De kører sq nok ikke ud med pakken til dig 00:01Hav dog lidt tolmodighed og vendt til tirsdag-onsdag...
Har lige spurgt en kammerat som kører med post.Han fortæller at f.eks. op til jul osv, så møder de ind så de kan nå og få pakkerne ud inden juleaften.I dag er det hellig dag, hvilket betyder de ikke arbejder. Så derfor vil jeg tro 1 en eller 2 dage til du har den endnu
STIG læs nu hvad jeg skriver... Peter K - Tak, det var natkørsel mellem de forskellige omdelinger. - hm, der er folk fra post danmark på arbejde idag. De tømmer postkasser ;)
Er du løbet tør for dope ???
Jeg venter selv på en ny tlf., og jeg fik af vide, at de starter i nat med at gøre pakkerne klar til omdeling i morgen. Der er nemlig skrevet en forkert adresse på min pakke, så jeg skal have fat i dem igen i morgen tidlig for at få den omdirigeret ;/
Super! Dejligt at man kan få noget ordenligt info. Tak Berit Mai!
Det var da så lidt :) Men jeg går da ud fra, at det passer med det hende fra post danmark sagde ;)
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind