Jeg er lige flyttet til nyt sted hvor der er den fulde tv pakke igennem egendommen .mit tv er et Sharp 60" http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/LC60LE636S/sharp-60-led-tv-lc60le636s Det fungere utrolig fint , men jeg kan simpelthen ikke få den til og vise tv3 , har prøvet med forskellige netværks id´er .. (999.100,150.151. ) men den skriver bare at det mislykkeds .nogle som har samme problem og kender en løsning ?
ja det er fra Yousee , , har prøvet med deres netværks id , men stadig ingen tv3 som virker , og det er en af de eneste ja .
ja har den fulde pakke , så tv3 er med , kan jo os sagtens se tv3+
problemet blev løst med nyt kabel som er hf tæt .
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hejsa! Har lidt problemer med at få billedet frem fra min PS3 til mit Sony TV, har fundet det med et ganske alm HDMI kabel, som jeg plejer og det burde jo...
Håber nogen kan hjælpe. har købt et Svideo stik med scar, fordi jeg ville se film fra comp til tv. Problemet er at når jeg får billede på så er det...
Vi har et tv som er omkring et halvt år gammelt. Vi kæmper pt med tekst tv som hele tiden går i stå.. Dvs hvis vi går på tekst tv og skriver 303 så stopper den...