rene p rene p Sønderjylland, Danmark Bruger på baboom.dk
Dato: 2012-5-25
Vist 336 gange

(Emnets ejer)

jailbreake samsung galaxy s2

25. maj 2012 kl. 16:51

har sku hørt så meget om det der jailbreake hvad er det og hvad gør det hvad kan mand mere når den er breaket send evt et link hvor jeg kan læse om det for kan ikke finde noget om det der gør mig kloger..
evt video med en jailbreaket samsung galaxy s2

;)

Svar til emnet: jailbreake samsung galaxy s2

25. maj 2012 kl. 16:53

Du kan kun jailbreake iphones og ipod touch ;)

(Emnets ejer)
25. maj 2012 kl. 17:05

nå for satan så blev jeg sku da så dum/klog hehe ;)

25. maj 2012 kl. 17:09

men der noget der hedder custom root til galaxy s2 osv :)

(Emnets ejer)
25. maj 2012 kl. 17:18

oki takker har lige set en video om det men hvad faaan gør det lige godt for det har jeg slet ikke fanget inu hehe

25. maj 2012 kl. 18:00

Altså med root, har du mulighed for at lægge en helt anden software på din telefon.
Der er en hel masse roms hvor der både er tilføjet og fjernet en masse. Jeg feks en xperia arc hvor jeg har lagt "ics" på, der ellers ikke er kommet til den endnu.
Dernæst har jeg en anden kernel, hvor jeg så kan overclocke min cpu op til 2GHz.
Man får en langt sjovere og flydende telefon af det:-D

(Emnets ejer)
26. maj 2012 kl. 10:13

oki fedt nok hehe hmm kan være man skal prøve og ødelække en mobil med det hehe ;)

27. maj 2012 kl. 09:48

:-D:-D Det er først en RIGTIG mobil når den er rooted....
Før havde jeg en htc legend, som også blev rooted, fordi den var så gammel at de
ikke sendte "gingerbread" opdateringen ud til den. Så måtte man jo selv gøre det:-D
Efter root, blev den næsten dobbelt så hurtig i en benchmark test....
Men prøv at søge "root" eller "customroms" i youtube.....

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: jailbreake samsung galaxy s2

Lignende forum-emner

Om BaBoom:

BaBoom er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom