Er der selskaber eller noget man skal være opmærksom på ifht at købe mobilt bredbånd, når jeg ved det kun skal bruges i provinsen?Når jeg er hjemme i KBH har jeg andre netmuligheder, så det skal bruges på Amager og ud mod Frederikssund, og til sommer også lidt i udkanten af Randers.
altså jeg har 4g fra tdc, og der skal man nærmest stå på rådhuspladsen før den har 4g dækning. i ballerup/kalundborg hvor jeg arbejder kan den kun fange 2/3g men ud over at den ikke kan fange 4g de fleste steder så er jeg ganske tilfreds. men et godt råd, nøjs med 3g
www.mastedatabasen.dk - slå din adresse op og sæt den til at søge på HSPA (3G) eller LTE (4G) - her kan du se hvilke master der er, og kommer, i nærheden af din adresse - og ud fra det hvilket selskab der ville passe dig bedst :-)3G kører forresten op til 21mBit lige nu, så bare gå amok med det, du skal ikke kikke på 4G endnu - det virker ikke heeeelt optimalt endnu :)
Fedt, tak for hjælpen!
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
jeg pendler hverdag mellem næstved og kbh og vil gerne på internettet så vil oprette et mobilt bredbånd men hvilket dækker bedst på den tur? 3, tdc,...
Jeg går med en lille tanke .. Jeg er oppe ved min mor nogle dage om ugen, men modsat min far, har hun ikke det jeg vil betegne som et almindeligt trådløst...
Hvilket mobilt bredbånd er godt med en ordentlig hastighed, få udfald og til en rimelig penge? Bruger 3 nu, men det ligger jo i den dyre ende af de mobile...