Har en Galaxy Xcover - og vil godt vide om den opdatere sådan noget som facebook og mail hele tiden - for det bruger da noget data. Lige her for nogle minutter siden, fik jeg besked på facebook - og det viste den på mobilen med det samme - det var også data. Kan man slå det fra, så man selv skal åbne facebook for at den opdatere ?
Du slår bare automatisk opdatering fra, eller slå data helt fra.
hvor slår man data helt fra :D?
Det er fordi Push-notifikationer er slået til, i Facebook. Tjek indstillinger på din telefon indtil du finder det.
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej Baboom Vil høre folks mening eller erfaring med nedennævnte mobiler, eftersom jeg skal have en af de følgende: Samsung Galaxy S III Mini Samsung...
Hej! Jeg skal have ny telefon og den skal være LILLE! Jeg er har små spinkle og korte fingre og skal gerne kunne nå hele skærmen :D hehe. Den skal ikke ret...
Har lige købt mig sådan en lækker Samsung Galaxy S3, men nu ligger alle mine kontakter fra ovenstående i min telefonbog og vil kun have mine mobilkontakter....
Jeg står og skal have en ny mobil, jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. Vil gerne have en stor mobil, gider ikke en mini og heller ikke en note-model. Har ca....