Martin S Martin S Østjylland, Danmark Bruger på baboom.dk
Dato: 2012-4-22
Vist 195 gange

(Emnets ejer)

bios opdatering.

22. apr 2012 kl. 18:22

Hej, jeg har hentet den nyeste opdatering til min bios, men hvor skal jeg ligge den hen for at kan opdatere?

Svar til emnet: bios opdatering.

22. apr 2012 kl. 18:24

Sæt den på en usb eller disk :) Så genstarter du bare din pc og booter den på disken eller usb'en :P

22. apr 2012 kl. 19:01

Hvis ikke den indeholder forbedringer eller rettelser du har brug for, så lad være...specielt når du åbenbart ikke ved hvad du laver !!

22. apr 2012 kl. 19:15

Nyere flash prog. kan køre inde fra Windows. Så trykker du "start", og lortet kører af sig selv.
Det kan sgu næsten ikke gå galt nu om dage.

22. apr 2012 kl. 19:29

Nej, det kan måske ikke gå helt galt, men en recovery er måske ikke så ligetil for en novice som selve opdateringen.

Specielt når der kræves boot CD eller USB pen med det rette software og man ikke fatter hat af det ;-)

22. apr 2012 kl. 19:31

If it's not broken, don't fix it ;-)

23. apr 2012 kl. 00:39

Holder med Unsub på denne her.
Hvis ikke det er for at få bundkortet til at understøtte nyere processore eller lignende du har brug for, og der generelt ingen fejl er på, så kan det ikke anbefales. Det er fuldstændigt ligegyldigt, og du får ingen performance ud af det generelt.

Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.

Opret bruger »   Log ind

Besvar indlæg: bios opdatering.

Lignende forum-emner

Om BaBoom:

BaBoom er en del af Bazoom.dk Bazoom er medlem af brancheforeningen FDIM som varetager den danske internet trafikmåling.

Bazoom.dk er med ca 100 mio. sidevisninger om måneden blandt Danmarks 10 mest trafikerede sider.

Bazoom