Hej, jeg har hentet den nyeste opdatering til min bios, men hvor skal jeg ligge den hen for at kan opdatere?
Sæt den på en usb eller disk :) Så genstarter du bare din pc og booter den på disken eller usb'en :P
Hvis ikke den indeholder forbedringer eller rettelser du har brug for, så lad være...specielt når du åbenbart ikke ved hvad du laver !!
Nyere flash prog. kan køre inde fra Windows. Så trykker du "start", og lortet kører af sig selv.Det kan sgu næsten ikke gå galt nu om dage.
Nej, det kan måske ikke gå helt galt, men en recovery er måske ikke så ligetil for en novice som selve opdateringen.Specielt når der kræves boot CD eller USB pen med det rette software og man ikke fatter hat af det ;-)
If it's not broken, don't fix it ;-)
Holder med Unsub på denne her.Hvis ikke det er for at få bundkortet til at understøtte nyere processore eller lignende du har brug for, og der generelt ingen fejl er på, så kan det ikke anbefales. Det er fuldstændigt ligegyldigt, og du får ingen performance ud af det generelt.
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Jeg sidder og skal opdatere mine forældres pc med bios fra 2002, men jeg har ledt og ledt uden at finde en. Hvor pokker finder jeg den? Her er info om...
http://www.proshop.dk/Harddisk/Crucial-m4-mSATA-SSD-256GB-2351819.html Har lyst til at prøve sata, i min kommende Shuttle, i har snakket meget om at det var...
når jeg starter min pc og går ind i et spil eks dirt 2 så har jeg en framerate på 30 men så vis jeg genstarter spillet så er den på konstant 60 fps hvorfor...