{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken af disse sæt er bedst til prisen ?
  • #1   8. maj 2012 Jeg godt at du sikkert gerne vil starte med at prøve det til billige penge, men tro mig, det er en FEJL at købe noget billigt/brugt bare for pengenes skyld.
    Du er nød til at komme ud og prøve nogle forskellige stænger, før du kan beslutte dig.
    Jeg gjorde selv den fejl, at købe en billig stang fra starten, og i dag har jeg en til 3000kr.
    Stangen er meget forskellig fra person til person, så du må ud og prøve dig frem. Du skal også vide hvor mange fod du vil have, hvilken klasse den skal være i, hvad du skal fange med den, og hvor henne. Der er ret mange ting, der skal passe ind.
    Desuden skal du dertil, også have fat i et hjul der passer til omstændighederne, samt en line som passer til dig. Der findes rigtig mange liner, og det er en jungle at finde rundt i, men du bliver igen nød til at prøve lidt forskelligt for at finde noget der passer til dig.. smiley

• #2   8. maj 2012 okay tak for det, men du siger ( hva du ville fange med den smiley ) tror det er ligemeget hvilken stang det er man kan fange alle mulige fisk med, men jeg går ikke meget op i hvor god den skal være , kiggede på den her

http://www.dba.dk/fiskesaet-okuma-okuma-flue/id-82772218/

for den til halvpris måske smiley

og jeg skal fiske efter ørred eller torsk , ikke de HELT store fisk smiley

• #3   9. maj 2012 hehe torsk på flue det har jeg sku aldrig prøvet hehe smiley

• #4   9. maj 2012 Grunden til at jeg skriver hvad du skal fiske efter, er at det betyder lidt, hvilken klasse du køber den i smiley fx, en klasse 9 er godt nok kedelig at fiske ørred med, hvorimod den er ganske fin at fiske gedde med. Klasse 4 er fornuftig til sø, og klasse 6-7 er fornuftig til kysten..

den stang du linker til, står der ikke engang noget om hvilken klasse den har, hvor stor den er, hvilken line der er på. Det er noget SUPER vigtig informationer at få. Det er det noget af det, der afgør om det er stang for dig, eller ej smiley

• #5   9. maj 2012 Okay smiley men det er en ca 10 fod fik jeg vide

• #6   9. maj 2012 Han har næsten købt den men bruger den ikke, ny prisen var over 1000 kr, så han ville have 500 kr for den det er ds billig

• #7   10. maj 2012 Okay. 10 fod er relativt langt. min ene er 9 fod, den anden 7 mener jeg.

Jeg har selv en scierra stang #6-7 (klasse).
    Jeg mener det er denne her jeg har : http://www.sea-trout.dk/shop/scierra-scandinavian-699p.html

Samt det her hjul : (link fjernet)
    Mit hjul er bare klasse 5-7 (TX 5-7) i stedet for 7-9 som vist i linket.

Det er lige gyldigt om den er billig, den du linker til, hvis ikke det er en god stang smiley
    Du er nød til at spørge efter hvilken klasse den har, hvad det er for en line der er på den osv.

Jeg startede selv med denne stang: (link fjernet) og en okuma hjul til. det var OK, men jeg skiftede hurtigt videre pga det bare ikke var godt nok. Og fluefiskeri handler i den grad om præcision, hvilket kræver at man har rigtig god føling med sin stang.

• #8   10. maj 2012 hvad synes du om den her ? (link fjernet)

smiley

• #9   10. maj 2012 eller hvilken en af disse ville du anbefale,

(link fjernet)

jeg har bare og gøre godt med 500 kr smiley

• #10   10. maj 2012 Den første du linkede til : (link fjernet)

Ser nogenlunde ud i forhold til prisen. Du får meget for prisen hvert fald, om stangen er noget værd i praksis skal jeg ikke kunne udtale mig om smiley

Kommentér på:
Hvilken af disse sæt er bedst til prisen ?

Annonce