{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor fisker i henne af ?
  • #1   13. mar 2012 jeg er fra aalborg og fisker gerne i hadsund "mariar fjord"

jeg plejer sjælden at komme tomhåndet hjem. det er havørreder der er den fortrukket.

• #2   14. mar 2012 mariager fjord har jeg været nogen gange..
    dog uden held..
    det var ved noget der hedder Stenholdt mener jeg nok eller strandholdt ?

• #3   14. mar 2012 okey ikk lige noget jeg kender.... bruger kun 2 steder stinesminde og ved hjortefarmen. hjortefarmen er det helt klart bedste sted min rekort er 7 hø på en dag der alle omkring 1,5kg. min rekort er 2,3kg der nede en jeg kender har taget en på lige godt 7,3kg den var kæmpe. og en anden kammi har taget en på 3,2kg et rigtig godt sted at fiske da der er mange badekar i det område. men mariar fjord er der jo også sindsygt mange åudløb i. men nu kommer vi jo ind i april og det er der børsteormen sværmer og hø`en er vild aktiv samt vand temp er ved at være fornuftig igen. regner med jeg skal der ned i næste uge da jeg har ferie

• #4   14. mar 2012 har også fisket lidt i marigaer fjord på en sommerferie. Fiskede stortset hver nat, masser af fisk omkring mig der sprang, men de havde noget andet i hovedet - blev kun til 2 havørreder og 1 ål :S men det var heller ik det bedste tidspunkt vi var der.

Fisker en del ved vejle fjord for tiden - det har givet nogle udemærket størrelser. 1.6 kg var den sidste. og ellers lidt undermåler og nogle stykker over 1.4kg. Kan klart anbefales at tage til vejle.

Når skjern åen åbner til april skal den self også besøges jævnligt smiley

• #5   15. mar 2012 okay.. kunne være jeg skulle prøve der engang så ! smiley

Jeg var ved djursland i et par timer i går, ingen fisk. smiley
    men jeg så faktisk en børsteorm i vandet..
    Måske er de allerede bgyndt at sværme lidt..

Kommentér på:
Hvor fisker i henne af ?

Annonce