jeg har ansøgt kommunen i torsdags, om et indskudslån på 13.500, til en lejlighed, jeg er gået fra kæresten gennem 5 år, og vores datter bliver hos ham, så nu skal jeg ud og bo selv, men for satan hvor er ventetiden lang, jeg kan overtage lejemålet fra den 15. men tik tak tik tak hvor tiden bare snøvler sig afsted, havde ellers spurgt banken, men desværre ville de ikke hjælpe mig grundet min økonomiske situation.så søde BB folk kryds alt hvad i har og håb jeg får det indskudslån, så jeg kan komme i gang med et nyt kapittel i livet, og forhåbenligt få det bedre.
Ellers kan man altid låne hos H.A! Men krydser da fingere! :)
krelle aaahhh det tror jeg så ikke lige jeg vil ud i hihi nok bare mig der er lidt sart
Det er sku svært at låne penge af banken.. Har du sat en adresse på hvor du bor nu.. Så får du det sikkert ikk.. Man ska nærmest være hjemløs for at få det..
brian o conner, jeg er så dejlig ærlig, så ja det har jeg, og desuden bor jeg i hus med min eks, så det ved de alt om, jeg er på KH og er i tiden igang med en fleks jobs afklaring så de ved alt om mig på den kommune så snyde dem ville bare være rigtig dumt
Ja er glad for jeg ik sku betale indskud hvor jeg bor nu. Og rart med billig husleje :)
Det er selvfølgelig en vurderings sag men jeg har selv prøvet og fik afslag fordi jeg havde et sted at bo.. Også selvom det kun var midlertidigt som jeg forklarede dem.. Men de ville ikk hjælpe fordi jeg havde et sted at bo.. Så sku jeg ansøge igen når jeg ikk havde et sted.. Mega fucked..Men håber for dig du får dem :-)
FIK DETWEEEEEEEE
taaaak
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind